Експеримент відомого блогера засвідчив нові можливості у світі мобільних ігор, адже він змусив гру Red Dead Redemption 2 функціонувати на Android-смартфоні. Легендарну гру вдалося запустити зокрема на моделі RedMagic 9 Pro.
Попри те, що грати в неї вдалося, досвід користування залишився неповним через ряд технічних недоліків.
Rockstar Games, студія, що славиться своїми великими проектами з високими графічними вимогами, як-от Red Dead Redemption 2, зазвичай оптимізує свої ігри для потужних ПК та ігрових консолей. Тому ідея запустити таку гру на мобільному пристрої може здатися не зовсім звичайною.
Проте успіх блогера відкриває перспективу майбутнього, де передові смартфони зможуть справлятися з іграми AAA-класу.
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Тисяча Зеленського": як батькам отримати гроші за своїх дітей
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Результати експерименту показали, що, хоча Red Dead Redemption 2 і була запущена на RedMagic 9 Pro, швидкість відтворення кадрів залишалася низькою, а графічні помилки траплялися досить часто.
Смартфон не зміг адекватно обробити величезний обсяг графічних даних, які вимагає гра.
Але, незважаючи на ці проблеми, сам факт запуску RDR2 на мобільному телефоні є вражаючим. Це разом із нещодавніми спробами портувати на iPhone такі ігри, як Resident Evil 4 і Death Stranding, свідчить про майбутнє, в якому високопродуктивні мобільні пристрої дозволять реалізовувати більш вимогливі ігрові проекти.
Раніше ми писали, що CD Projekt RED розсекретили плани виходу The Witcher 4.
За даними компанії, над створенням гри працює значна кількість розробників – цілих 403 особи, що становить дві третини всього колективу CD Projekt.
Це підтверджує серйозне ставлення до розробки та означає високі очікування від продовження легендарної історії про відьмака Геральта з Рівії.
Однак, незважаючи на значну команду, проект все ще знаходиться на початковій стадії, відомій як попереднє виробництво. Це означає, що розробники все ще займаються концептуалізацією гри, створенням основної концепції, персонажів, а також опрацюванням ігрового світу та механік.