Українці пережили найважчу зиму за всю історію Незалежності через повномасштабну війну, розпочату росіянами 24 фервалю 2022 року, та постійні ракетні атаки.

Декілька місяців ми провели в умовах віялових відключень електроенергії - практично без світла, зв'язку та тепла. Вже понад місяць енергосистема працює без серйозних перебоїв – люди знову звикли до стабільності. Проте треба завжди знати та пам'ятати, що робити у критичних ситуаціях. Тому зараз ми обговоримо, як діяти при проблемах із мобільним зв'язком.

Українці без світла, фото: Unian

Часто відсутність сигналу, із якими стикаються абоненти, пояснюється віддаленістю від базової станції мобільного оператора. Якщо абонент знаходиться поза зоною дії базової станції, може виникнути неможливість виклику або повідомлення, або вони можуть надсилатися затримкою.

Іншою причиною можуть бути порушення у програмному забезпеченні мобільного пристрою. Встановлені конфліктні програми, вірусні програми, некоректно оновлена ​​прошивка операційної системи – це може призвести до проблем з мобільним зв'язком.

Популярні новини зараз

Зміни у тарифах: мобільний оператор Lifecell зробив важливе оголошення

Гороскоп на тиждень 29 квітня-5 травня для всіх знаків Зодіаку: дежавю Раків, небезпечні зв'язки Стрілеців і клопіт Дів

Тарифи просто непідйомні для пенсіонерів: українці тікають від "Київстар"

За один долар – 50 гривень: до чого варто готуватися українцям

Показати ще

Мобільний зв'язок, фото з вільних джерел

Якщо абонент зіткнувся з такими проблемами, йому може допомогти автоматичне переналаштування мережі. Для цього потрібно зробити кілька кроків: вибрати "Бездротові мережі" у загальних параметрах, перейти в "Додаткові функції", натиснути на пункт "Скинути установки мережі". Після цього абонент повинен вибрати SIM-карту, для якої планується зробити скидання налаштувань та підтвердити цей пункт.

Іноді проблеми з мобільним зв'язком можуть виникнути через аварійне відключення електропостачання базових станцій мобільних операторів. Однак українські оператори докладають усіх зусиль, щоб українці залишалися на зв'язку!

Нагадаємо, в Lifecell підняли вартість тарифів майже в 2 рази, компанія поспішила виправдатися: "Як був поганий зв'язок..."

Як повідомляв "Знай.uа", лайфхаки, які значно подовжать час роботи iPhone: настільки просто, що шокує

Знай.ua писав, українка поскаржилася на якість послуг від співробітників Vodafone: як не потрапити на прийом компанії, і не переплатити