Дослідження OpenAI пояснює, як ШІ завдяки цікавості перевершив своїх попередників, які грали в класичну гру 1984 року "Помста Монтесуми". Звичайно, це не настільки складна гра в порівнянні з дотой, або ж контрою, адже гра досить стара, і игроделы мали мінімум можливостей для створення гри.
Причиною складності гри є невідповідність між геймплеєм і методом навчання штучного інтелекту. Зазвичай ІІ досліджує світ методом проб і помилок, а потім навчається на невдачах, доводячи свою майстерність до досконалості.
Проблема з "Помстою Монтесуми" полягає в тому, що в грі немає регулярних винагород для агента ІІ. Це пазл-платформер, де гравці повинні досліджувати підземну піраміду, ухилятися від пасток і ворогів, збираючи ключі, які відкривають двері і спеціальні предмети. Таким чином ШІ не знав, чи правильно він чинить чи ні, адже винагорода зазвичай означає правильну послідовність дій.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Таким чином ШІ вийшло впровадити цікавість, які властиві живим організмам. Так, сенсу в цьому може не бути, але інтерес завжди змушував людей діяти, не знаючи, до яких наслідків це призведе.
Раніше Знай.uа повідомляв про те, що китайська компанія Xiaomi анонсувала розумний обігрівач для будинку. Серед іншого, він має сенсорны екран, синхронізацію зі смартфоном власника, а також ціну, яка змусить вас його купити без сумнівів. Всього 60 доларів за девайс, який зігріє вас і вашу родину холодною зимою.