Electronic Arts (EA), видавець великої кількості франшиз в ігровій індустрії, розглядає можливість впровадження реклами у свої відеоігри як додаткового джерела доходу. Ця ідея не нова для компанії, але з огляду на негативний досвід у минулому викликає подив, що EA знову обговорює це питання.

Новина про можливе впровадження реклами в ігри EA прийшла з телеконференції компанії від 7 травня, на якій генеральний директор EA Ендрю Вілсон був поставлений питання про "динамічної вставки реклами" в їх AAA-ігри і про те, чи вважає він це можливим джерелом доходу для компанії .

Electronic Arts / фото: Вікіпедія

Вілсон сказав, що EA розглядає рекламу як потенційний "значний драйвер зростання", але наголосив на необхідності уважного підходу до її реалізації.

Він заявив, що компанія очікує, що реклама може стати важливим джерелом зростання, враховуючи величезну кількість часу, який гравці проводять в іграх поза традиційним ігровим досвідом.

Популярні новини зараз

3600 грн зайвими не будуть: пенсіонерам пропонують матеріальну підтримку

ТЦК почали перевіряти салони авто

Головне за 25 травня: Тіна Кароль загрузла у кредитах, Україну заповнили фальшиві гроші, а 65-річний пенсіонер мобілізувався

"Дуже важко": воїн ЗСУ, який став ТЦКшником після поранення, розкрив правду про видачу повісток

Показати ще

Однак Вілсон також визнав, що EA обережно підходитиме до питання інтеграції реклами в ігровий досвід, і що в даний час у компанії формуються команди, щоб вивчити можливі варіанти впровадження реклами.

Геймер, ПК, ігри / фото: Х

EA вже мала досвід розміщення реклами у своїх іграх. У 2020 році в UFC 4 з'явилася реклама серіалу "The Boys", чим викликала негативну реакцію гравців та подальше вилучення. Цей випадок, ймовірно, послужив нагадуванням про важливість продуманого та ненав'язливішого підходу до інтеграції реклами в ігровий процес.

Тим не менш, питання про впровадження реклами в ігри залишається спірним, враховуючи можливий вплив на ігровий досвід та реакцію ігрового співтовариства. Можливо, EA намагатиметься знайти баланс між використанням реклами як джерело доходу та збереженням якості ігрового досвіду для своїх гравців.

Також ми писали, тисячі людей масово "надули" на 16 баксів неіснуючою квіткою у вигляді котиків