Sony, як повідомляється, здійснила повернення коштів у розмірі 100 фунтів стерлінгів геймеру, який провів 39 годин у грі Suicide Squad: Kill The Justice League.

Гравець висловив скаргу, стверджуючи, що гра містить ряд проблем, які, на його думку, не виправдовують витрачених на неї коштів.

Цей випадок привертає увагу, враховуючи суворі умови політики повернення коштів в Sony, яка рідко дозволяє рефанд після такої тривалої гри. Останній раз подібна ситуація мала місце у 2020 році при релізі Cyberpunk 2077.

Sony повернула гроші за Suicide Squad: Kill The Justice League

Що відомо про гру

"Suicide Squad: Kill The Justice League" обіцяла стати однією з найбільш очікуваних ігор року, проте виявилася справжнім випробуванням для фанатів та критиків. Розроблена студією, відомою своїми титулами, що сколихнули ігровий світ, гра мала всі шанси стати новою перлиною у короні компанії. Але щось пішло не так.

Популярні новини зараз

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Показати ще

З самого анонсу гра "Suicide Squad: Kill The Justice League" манила геймерів своїм непередбачуваним сюжетом, де команда антигероїв зі всесвіту DC вирушає на відчайдушну місію - знищити Лігу Справедливості. Звучить захоплююче, правда? Але замість епічних пригод та баталій з улюбленими супергероями, гравці отримали розчарування.

Огляди на відомих ігрових сайтах швидко заполонили невтішні відгуки. Геймери та критики одностайно скаржилися на численні технічні проблеми, відсутність поліровки геймплея та невиправдано високу ціну. Час, проведений за грою, для багатьох перетворився на маратон фрустрації, а не задоволення від гри.

Здається, "Suicide Squad: Kill The Justice League" стала повним провалом для студії, ставши нагадуванням про те, що навіть найамбітніші проекти можуть зазнати краху без належної уваги до деталей та бажань спільноти гравців. Ця гра могла стати новим витком у розвитку ігрової індустрії, але, замість цього, залишила після себе лише питання "що було б, якби...".

Але нехай це стане уроком для розробників та нагадуванням для геймерів. У світі відеоігор не завжди все йде за планом, і навіть найбільші надії можуть зустріти невдачу. Але саме такі моменти роблять нашу пристрасть до ігор ще більш цікавою, адже завжди залишається шанс на виправлення помилок і створення чогось неймовірного в майбутнньому.