Директор студії FromSoftware Хідетак Міядзакі, на тлі виходу трейлера DLC для Elden Ring, в недавньому інтерв'ю вперше прокоментував настільки омріяний геймерами ремейк гри Bloodborne.

Нерідко чутки про рімейки бісять геймерів, які вважають, що краще залишити класичні ігри у спокої, проте у випадку з Bloodborne ситуація кардинально інша.

Про це стало відомо завдяки публікації IGN.

Ремейк Bloodborne, скріншот: YouTube

Хітовий соулз-лайк із PS4, ймовірно, є найчастішою відповіддю шанувальників відеоігор на питання "який ремейк ви хотіли б побачити".

Популярні новини зараз

Гороскоп на тиждень 29 квітня-5 травня для всіх знаків Зодіаку: дежавю Раків, небезпечні зв'язки Стрілеців і клопіт Дів

В Україні сигарети, алкоголь та паливо продаватимуть за новими правилами: що зміниться

Боржникам за комуналку приготували болісне випробування: юрист розповів, до чого готуватися

Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи

Показати ще

Гра, що вийшла в 2015 році, ще тоді вичавлювала всі соки з консолі PlayStation 4, але навіть незважаючи на деякі технічні проблеми, була шедевром. Про що свідчать і оцінки проекту від критиків – 92/100 та геймерів – 9.0/10 (за даними порталу metacritic).

Чутки про розробку ремейку розбурхують уяву шанувальників FromSoftware роками, а після виходу версії Demon Souls для PS5 всі були впевнені, що незабаром розробники презентують гравцям і оновлений погляд на Ярнам. Проте, схоже до цього ще дуже далеко.

Ремейк Bloodborne, скріншот: YouTube

В інтерв'ю порталу Eurogamer, яке було більшою мірою присвячене виходу трейлера DLC для Elden Ring, гендиректор студії Хідетак Міядзакі вперше побічно прокоментував можливість ремейку Bloodborne.

"Ця франшиза дуже дорога нам, як і нашим шанувальникам. Мені дуже приємно бачити, що так багато людей все ще захоплені нею", – сказав Хідетак.

Ремейк Bloodborne, скріншот: YouTube

Однак після цього Міядзакі одразу вибачився і попередив, що не зможе сказати нічого більш конкретного про ймовірний рімейок. Щоправда, розробник пояснив своє загальне бачення того, як розвиток технологій впливає на потребу у створенні нових, осучаснених версій культових відеоігор.

"Я думаю, що наявність нового обладнання точно є частиною того, що надає цінності цим рімейкам. Речі, яких ви не могли досягти на пристроях попередніх поколінь, способи, якими ви не могли відтворити певні образи - нове обладнання іноді робить це можливим", - розповів Міядзакі.

Нагадаємо, The Last of Us Part III: легендарна гра отримає продовження, склад зірок вже вражає.

Раніше повідомлялося, PlayStation 5 отримає ексклюзивні ігри, власникам PS4 підклали свиню.

Також, Топ-5 найскладніших комп'ютерних ігор.