Facebook найняла спеціальну компанію, щоб перевірити факти на своїй платформі і змінити політику, дозволяє показувати рекламу, що містить неправдиві відомості про політичну ситуацію у світі. Про це повідомляє CNN.
Lead Stories – одна з організацій по перевірці фактів, найнята Facebook після виборів 2016 року, щоб допомогти вирішити проблему дезінформації в соцмережі.
Головний редактор Lead Stories Алан Дюк заявив, що наступного тижня планується виступ з пропозицією про перевірку фактів компанії в штаб-квартирі Facebook.
"Існує нагальна необхідність у справедливому методі виявлення кричуще фальшивих політичних публікацій у 2020 році. Наш досвід перевірки фактів показує мені, що надто багато людей швидко піддаються дезінформації", - зазначив Дюк.
Змусять відповідати за кожну гривню: українців жорстко штрафують за гроші на картках
В Україні пенсії ставлять на "паузу": у ПФУ відповіли, чому люди залишаються без грошей
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Уточнюється, що таке рішення було прийнято на тлі зростаючої критики політики Facebook щодо реклами політиків.
Як повідомляв портал Знай.uа, РФ перед американськими виборами тестує нові тактики дезінформації на Африці через Facebook.
Також портал Знай.uа писав, що Путін заблокує Facebook після скандального висловлювання Цукерберга.