Facebook найняла спеціальну компанію, щоб перевірити факти на своїй платформі і змінити політику, дозволяє показувати рекламу, що містить неправдиві відомості про політичну ситуацію у світі. Про це повідомляє CNN.

Lead Stories – одна з організацій по перевірці фактів, найнята Facebook після виборів 2016 року, щоб допомогти вирішити проблему дезінформації в соцмережі.

Головний редактор Lead Stories Алан Дюк заявив, що наступного тижня планується виступ з пропозицією про перевірку фактів компанії в штаб-квартирі Facebook.

глава Facebook

"Існує нагальна необхідність у справедливому методі виявлення кричуще фальшивих політичних публікацій у 2020 році. Наш досвід перевірки фактів показує мені, що надто багато людей швидко піддаються дезінформації", - зазначив Дюк.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам змусять перерахувати виплати: індексацію визнали незаконною

Нова хитрість від ТЦК: українців таємно ставлять на облік в інших регіонах - згоди не питають

Мобілізація чоловіків 50-60 років: кого забирають не дивлячись на вік

Українці масово стають ухилянтами: червона мітка у "Резерв+" ставить хрест на планах

Показати ще

Уточнюється, що таке рішення було прийнято на тлі зростаючої критики політики Facebook щодо реклами політиків.

Нагадаємо, Facebook верифицировал сторінку Аксьонова в якості глави Криму, чим, по суті, визнав російський статус окупованого півострова.

Як повідомляв портал Знай.uа, РФ перед американськими виборами тестує нові тактики дезінформації на Африці через Facebook.

Також портал Знай.uа писав, що Путін заблокує Facebook після скандального висловлювання Цукерберга.