Реальними кейсами з гостями заходу поділилися 22 експерти. Серед них – представники Prom.ua, «ПриватБанк», «Vodafone Україна», «Укрпошта», «Київстар», Competera, SMART business та інші. Модератором події виступив Віктор Долгоп’ятов – голова департаменту інноваційних технологій Everest.
Гарячі дискусії
Керівник напряму Big Data в «Vodafone Україна» Сергій Бориславський поділився інформацією щодо того, як оператор зв’язку використовує аналітику даних, щоб визначити, які нові послуги пропонувати клієнтам і як допомагати партнерам вести бізнес. Зокрема, це дає банкам можливість скласти «кредитний портрет» абонента.
Про створення чат-бота для державної компанії розповів Андрій Скоцик – начальник управління інтернет-маркетингу в «Укрпошта». Виявилося, у бота цієї держкомпанії вже 130 000 клієнтів у трьох месенджерах, а пошук індексів завдяки системі такий зручний, що ним користуються й самі співробітники.
«Я дуже люблю цю функцію, особливо коли перебуваю в Карпатах, – зазначив сам Андрій Скоцик. – Перейшов хребет, бачиш найближче відділення «Укрпошти» і знаєш, що вже точно не пропадеш».
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Експертна думка: AI і торгівля
Своєю думкою про те, як AI змінить сферу роздрібної торгівлі, поділився генеральний директор Advanter Group Андрій Длигач – досвідчений стратег і футуролог. Він розповів, яким бачить ритейл майбутнього з погляду клієнта і як ефективно «боротися з Amazon», зазначивши, що будь-якому роздробу необхідно збирати й обробляти дані, щоб елементарно вижити на ринку.
Цю думку підтвердив і спікер Андрій Бурлуцький із компанії SMART business: «Зі списку Fortune Global 500 п’ятдесятого року зараз залишилося всього 10 компаній. Ось і відповідь на питання: той, хто не зміниться – зникне».
Більш докладно про те, які завдання вирішує штучний інтелект в ритейлі, розповів Володимир Кучканов – Data Scientist з компанії Competera. За його словами, AI ефективно оптимізує ланцюжок постачань, асортимент, зменшує витрати на рекламу і просування, а головне – допомагає в ціноутворенні продуктів.
Технології в дії
Презентацію нового платіжного бота для Telegram провели представники «ПриватБанк». Керівник напряму e-commerce Христина Кармазіна й розробник ПЗ Олександр Антоненко розповіли про можливості бота. У режимі реального часу показали, як ним користуватися. Гості могли протестувати систему й поставити питання щодо її роботи, а хтось й відразу перерахував гроші з її допомогою.
Спікери Павло Чишко («Укргазбанк») й Артур Слюсар (Softensy) здивували аудиторію тим, що читали доповідь завдяки голосовому боту, який синтезує мову. Зокрема, експерти показали, як спілкуватися із системою, щоб, наприклад, купити квитки на потяг.
Обмін досвідом
У програму заходу увійшли не тільки кейси, але й нетворкінг: підприємці могли налагодити корисні контакти і відразу домовитися про співпрацю.
Так, керівник напряму з розвитку IoT в «Київстар» Костянтин Андрусенко розповів про роботу з ринком Інтернету речей в Україні та запропонував усім, у кого є цікаві ідеї, звертатися до нього з питань спільної роботи. За його словами, вони відкриті для пропозицій і готові надати «аналітичний фундамент» для перспективних IoT-проектів.
Своїм досвідом роботи з Big Data поділився й продакт-менеджер Prom.ua Владислав Володін. Він розповів про роботу алгоритму, який відстежує поведінку користувача в лістингу (запам’ятовує, що саме шукає людина за конкретними запитами). Перехід на картки товарів збільшився на 1 %, конверсія замовлень – на 2 %, а релевантність – на 23 %.
Підсумки
Практичність доповідей оцінила проектний менеджер Офісу реформ Кабінету Міністрів України Ольга Самойлова: «Мені дуже подобається, що майже вся програма складається з практичних кейсів: видно, що наші підприємці дуже активні й розуміють, які проблеми можуть виправити, застосувавши AI-технології».
З-поміж інших переваг AI Conference Kyiv від компанії Smile-Expo учасники й гості виокремили можливість поспілкуватися й поставити свої питання експертам.
«Я часто відвідую конференції й бачу таку тенденцію, – зауважила Христина Кармазіна з «ПриватБанку». – Люди йдуть переважно за спілкуванням у певному середовищі. Основна користь – у нових контактах».
Більше – на сайті AI Conference Kyiv у розділі «Новини». Організатори публікують інтерв'ю зі спікерами та статті на основі їх доповідей.