Для всіх наших дорогих та шановних читачів, які люблять проводити час за відеоіграми, є дуже цікава інформація. Особлива цікавість буде у "олдів", які пам'ятають як це – проходитиме третину ГТА.
Справа в тому, що колишній розробник студії Rockstar Оббе Вермей розповів, як працювали світлофори в GTA 3 і, виявляється, NPC підкорялися їм навіть після того, як гравець зносив їх з дороги.
Справа в тому, що світлофори були не просто декорацією. У GTA 3 вони працювали за чіткою системою: північ-південь, схід-захід та пішохідний перехід. При запуску гри дані про цикл записувалися в дорожні вузли, тому навіть якщо гравець збивав стовп, логіка роботи сигналу зберігалася.
Вермей зазначив, що система настільки вдало працювала, що її навіть не чіпали в GTA 4, карта завантажувалася, світлофори розставлялися, і все саме працювало.
За мобілізацію можна не перейматися: кого не чіпатиме ТЦК цього літа
Кінець епохи "бусифікації"? Для ТЦК готують важливі нововведення
Пенсіонерам, сім'ям з дітьми та людям з інвалідністю виплатять по 10 800 гривень: як отримати
"Наступ по всьому фронту": Росія готується до масштабної атаки – експерт назвав міста, які опиняться під ударом
Але найцікавіше, що спочатку у грі була механіка, коли за проїзд на червоний гравець отримував одну зірку розшуку. Вермеей хотів, щоб це додавало реалізму, але ідея провалилася: "Команді це не сподобалося".
Нагадаємо також інформацію, що журналісти одного з американських геймерських видань дізналися про точну дату релізу GTA 6. Редактори видання Kotaku стверджують, що надочікуваний проект Rockstar вийде 28 жовтня 2025 року.
Нагадаємо, у Steam вийшли ремастери трьох культових частин Tomb Raider з покращеною графікою та новими можливостями.
Раніше повідомлялося, величезні хвилі монстрів, одне життя та аркада: все, що "вліпили" в ремайстер Days Gone.