Студія Larian Studios заявила, що не планує розробляти доповнення для Baldur’s Gate III або працювати над наступною частиною цієї знаменитої франшизи.

Про це повідомив засновник компанії Свен Вінке (Swen Vincke) на конференції розробників ігор GDC.

За словами Вінке, його команда прагне створити щось абсолютно нове. В інтерв'ю для сайту Kotaku представник Larian підтвердив цю інформацію, цитуючи частину виступу Вінке:

Baldur's Gate 3, скріншот

...Ми - компанія великих ідей. Ми не призначені для розробки DLC та розширень. Насправді, ми неодноразово намагалися, але кожен раз зазнавали невдачі. Це не наш шлях. Життя занадто коротке, а наші плани надто великі. Тому, як і Густав, Baldur’s Gate залишиться в наших серцях назавжди. Ми завжди будемо пишатися нею, але не будемо її продовжувати. Ми не будемо створювати доповнень, хоч усі цього чекають. Не будемо робити Baldur’s Gate IV, хоч усі цього чекають. Ми залишимо минуле за спиною. Залишимо D&D і почнемо робити щось нове. Я говорю про це, тому що у мене є платформа, і люди завалюють нас повідомленнями, сподіваючись, що ми візьмемося за ці проєкти. Але це не наша робота. Далі власники франшизи, Wizards of the Coast, будуть шукати когось іншого, хто міг би взятися за це. Ми вважаємо, що виконали свою частину, отже, час завести нового цуценя.

Популярні новини зараз

"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку

Телефон у ліжку - пряма дорога до могили: чим небезпечний смартфон поруч із вами під час сну

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Показати ще

Baldur's Gate 3. Фото скріншот з Youtube

Однак, підтримка Baldur’s Gate III ще не завершена - видавничий директор Larian Майкл Даус (Michael Douse) уточнив у своєму колишньому твіттер-акаунті, що для гри все ще плануються оновлення.

Нагадаємо, Baldur’s Gate III була запущена в осені 2020 року в ранньому доступі на Steam. У минулому році RPG була оновлена до версії 1.0 на ПК, а потім вийшла на PlayStation 5 та Xbox Series. Гра залучила понад 10 мільйонів гравців і отримала величезну кількість нагород, включаючи головний приз на згаданій конференції GDC.