Реліз Helldivers 2 зазнав великого успіху, але вже з'явилися проблеми, пов'язані з виключенням гравців перед початком гри через використання непопулярних налаштувань зброї.
Під час підйому рівня складності гравці визначають обов'язковий арсенал для боротьби з більш серйозними супротивниками.
У громаді сформулювали кілька обов'язкових елементів для вищих рівнів, таких як головна зброя SG-225 Breaker, а також Stratagems - Railgun, Eagle 500KG Bomb і Shield Generator Pack. Гравці на форумі Helldivers 2 акцентують увагу на необхідності "встановити стандарт для місій 8+", закликаючи викидати тих, хто не користується призначеною Breaker гвинтівкою або не використовує визначені стратагеми.
Хоча насправді стандарт являється доволі розмитим, це спровокувало гучну дискусію в спільноті Helldivers 2. Деякі вважають обґрунтованим виключення тих, хто може мати труднощі на вищих рівнях, водночас інші вбачають в цьому порушення співпраці та веселощів, які передбачені у грі.
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Захисники "мета-підходу" аргументують тим, що ті, хто уникнув складнощів Helldivers 2, часто пропонують нестандартні налаштування, акцентуючи виклик та відсутність задоволення від менш ефективних арсеналів.
Інші гравці вважають таку поведінку обурливою, оскільки Helldivers 2 - це гра про співпрацю та веселощі, і поразка або неповністю виконані місії повинні розглядатися як частина хаосу, що додає грі смак.
Дебати щодо вилучення гравців за їхніми налаштуваннями в Helldivers 2 стали значущою темою для спільноти, в якій висловлюються різні точки зору на те, що визначає успішний і приємний спільний ігровий досвід.
Як повідомлялося раніше, скоро гравці Helldivers 2 зможуть викликати потужні екзоскелети.