Гравці, які "рубаються" у відеоігри вже досить давно, повинні пам'ятати прикольний момент із Місяцем за допомогою снайперки у GTA: San Andreas. І ось, через цілих 13 років, після релізу, один із розробників розповів, як ця "фішка" з'явилася у грі.

Саме San Andreas – одна з найважливіших відеоігор у всій індустрії, мільйони, якщо не десятки мільйонів геймерів пам'ятають поєднання клавіш HESOYAM. От якби так можна було надрукувати у житті, ну це все лірика.

Не тільки чит-коди закарбувалися в пам'яті фанатів GTA. Був у грі й цікавий трюк із місцевим Місяцем.

GTA: San Andreas, скріншот: YouTube

За наявності снайперської гвинтівки гравець міг прицілитися в небесне світило і вистрілити, що несподівано збільшувало його розмір. Такий трюк можна було провертати нескінченно, а всього Місяць мав 3 можливі масштаби.

Популярні новини зараз

Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

Через 13 років після релізу GTA: San Andreas, один з її розробників - Об Вермель у мережі X розкрив секрет того, як ця особливість з'явилася в проекті.

Публікація Оба Вормеля, скріншот: X

"Я помістив місяць на небо, переконався, що його видно вночі і він має прийнятний розмір. Через кілька днів 4 дизайнери сиділи за моїм столом і просили мене змінити розмір Місяця. "Немає проблем", - сказав я", - розповів Вермель.

Потім, виявилося, що самі дизайнери поки не дійшли консенсусу щодо розмірів супутника Землі. За словами розробника, двоє хотіли, щоб він був маленьким і більш реалістичним, а інша пара вважала, що краще, щоб він був більшим для кінематографічності картинки.

Три можливі варіанти розмірів Місяця, скріншот: X

"Це тривало досить довго, і я запропонував зробити можливість змінювати розмір місяця безпосередньо в грі. Таким чином вони могли б ухвалити остаточне рішення і повідомити мене. Оскільки тоді я працював над снайперською гвинтівкою, то зробив так, щоб місяць перемикався між 3 розмірами (маленький (Середній, великий), коли гравець стріляв у неї, - розповів Об.

Проте дизайнери, очевидно, забули про своє прохання, а Вермель їм так і не нагадав. Ось так ця прикольна функція залишилася в кінцевій версії гри як цікавий секрет.

Нагадаємо, трейлер GTA VI покадрово перенесли до Minecraft: геймерам пообіцяли мод.

Раніше повідомлялося, Sony перенесе найкращі ігри з PlayStation 5 на ПК: геймери затамували подих в очікуванні новинок.

Також, Cyberpunk 2077 – зробили, вийде і з GTA VI: українських геймерів закликають дотиснути Rockstar.