Capcom організувала презентацію, присвячену виключно їхній майбутній екшн-RPG Dragon’s Dogma II. Розробники поділилися деталями сюжету гри, новими ворогами та продемонстрували геймплей без додаткових ефектів.
Під час презентації також було офіційно підтверджено дату випуску гри — 22 березня 2024 року, хоча ця інформація вже була відома з витоків в Інтернеті.
Основні моменти, представлені на презентації керівником проекту Dragon’s Dogma II Хідеакі Іцуно (Hideaki Itsuno) та продюсером Йосіакі Хірабаясі (Yoshiaki Hirabayashi):
Гравці вперше зіткнуться з ворогом неймовірних розмірів — гігантською статуєю на ім’я Талос.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Для перемоги над таким супротивником необхідно буде лазити по ньому та використовувати облогове озброєння. Також можна дістатися до гіганта за допомогою літаючих істот.
У грі з’явиться глобальна загроза у вигляді давнього дракона, з яким гравцям доведеться боротися, не втративши орієнтації в болоті конфліктів між двома державами.
Розробники також продемонстрували одне з побічних завдань, де гравець повинен завоювати довіру нації ельфів. Якщо в команді гравця є пешки (істоти з іншого світу) зі знанням мови ельфів, то вони зможуть перекладати текст, інакше субтитри будуть розмитими.
Редактор персонажів було покращено, додавши більше варіантів налаштувань та використовуючи технології фотограмметрії.
Розробники також представили нову професію — аналог класів з інших RPG.
Трикстер — це ексклюзивна професія для головного героя гри, якої не зможуть навчитися NPC в команді. Ці воїни використовують дим та ілюзії в бою, щоб дезорієнтувати противників або підсилити союзників.
Студія також оголосила про перелік бонусів для тих, хто зробить передзамовлення гри або придбає Deluxe-видання.