Власник популярної соціальної мережі Twitter, американський мільярдер Ілон Маск, вирішив провести її ребрендинг. Він змінив логотип звичної для всіх синьої пташки на букву Х обрамлену чорним контуром.
Про це він розповів за день до реалізації змін, на своїй офіційній сторінці у "Твіттері".
"Скоро ми попрощаємося з брендом Twitter і поступово з усіма птахами", - написав він, представивши новий логотип.
Шукати іншу роботу або голодувати у старості: яку пенсію дадуть людям із зарплатою 10 000 грн
Запитай у дружини або мами: які документи потрібні українським чоловікам для оновлення даних у ТЦК
Зміни у тарифах: мобільний оператор Lifecell зробив важливе оголошення
Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня
За його словами, новий логотип символізує "недосконалості, які роблять нас унікальними", — написав він.
Тепео так виглядає інтерфейс мережі.
Маск планує незабаром зробити соцмережу може повністю чорною. Коли він запропонував "перефарбувати" платформу, то більше ніж 75% опитаних користувачів погодилися.
Здається, що користувачі не в захваті від зміни всім відомої пташки. Вони насміхаються над новим логотипом та вважають, що мережа не потребувала ніяких змін, адже значок пташки був пізнаваним і звичним для кожного.
Нагадаємо, ми писали, що атака з Білорусі та успіх у контрнаступі України, влада поділилася планами: "У нас менше 10 місяців".
Як повідомляв "Знай.ua", соцмережа Threads виявилася такою ж "толерантною", як і Instagram: банить українців "пачками".
Також "Знай.ua" інформував, дешевше нікуди: Київстар, lifecell та Vodafone показали найвигідніші тарифи.