Власник популярної соціальної мережі Twitter, американський мільярдер Ілон Маск, вирішив провести її ребрендинг. Він змінив логотип звичної для всіх синьої пташки на букву Х обрамлену чорним контуром.

Ілон Маск

Про це він розповів за день до реалізації змін, на своїй офіційній сторінці у "Твіттері".

"Скоро ми попрощаємося з брендом Twitter і поступово з усіма птахами", - написав він, представивши новий логотип.

Ілон Маск

Популярні новини зараз

Шукати іншу роботу або голодувати у старості: яку пенсію дадуть людям із зарплатою 10 000 грн

Запитай у дружини або мами: які документи потрібні українським чоловікам для оновлення даних у ТЦК

Зміни у тарифах: мобільний оператор Lifecell зробив важливе оголошення

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня

Показати ще

За його словами, новий логотип символізує "недосконалості, які роблять нас унікальними", — написав він.

Тепео так виглядає інтерфейс мережі.

Новий інтерфейс мережі Твіттер. Фото twitter

Маск планує незабаром зробити соцмережу може повністю чорною. Коли він запропонував "перефарбувати" платформу, то більше ніж 75% опитаних користувачів погодилися.

Новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter

Здається, що користувачі не в захваті від зміни всім відомої пташки. Вони насміхаються над новим логотипом та вважають, що мережа не потребувала ніяких змін, адже значок пташки був пізнаваним і звичним для кожного.

Реакція користувачів на новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter

Реакція користувачів на новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter

Реакція користувачів на новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter

Реакція користувачів на новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter

Реакція користувачів на новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter

Реакція користувачів на новий логотип мережі Твіттер. Фото twitter

Нагадаємо, ми писали, що атака з Білорусі та успіх у контрнаступі України, влада поділилася планами: "У нас менше 10 місяців".

Як повідомляв "Знай.ua", соцмережа Threads виявилася такою ж "толерантною", як і Instagram: банить українців "пачками".

Також "Знай.ua" інформував, дешевше нікуди: Київстар, lifecell та Vodafone показали найвигідніші тарифи.