Для наших читачів, які вже звикли, що ми постійно публікуємо цікаві архівні факти про легендарні авто, є дуже круті новини. Радянський автопром був не дуже щедрий на різноманітність - факт. Проте багато хто здивувався, коли побачив перші позашляховики радянського виробництва. Так, зараз йтиметься про перші джипи, відомі як ЛуАЗ.
Про це нагадали такі ж автолюбителі, як і ми – на порталі "Hyser".
Напевно, всі чули про такий автомобіль як "Волинянка". Його почали виготовляти ще в далеких 60-х роках. Однак через 20 років цей автомобіль вирішили раптово модифікувати, і перші моделі звелися до експериментів із кузовом та колесами. Навіть якщо згадати ЛуАЗ другого покоління, то він був набагато технологічнішим за 969 і -969М.
Чоловікам пропонують останній шанс: як вирішити проблеми з ТЦК віддалено
Водіїв попередили про важливий документ: не подбаєте – готуйте валізу грошей
Стосується одержувачів пенсій, субсидій та пільг: важливе попередження від ПФУ
Зміни у мобілізації з 1 травня: Генштаб оголосив про важливе нововведення
Вже в 1984 році на стандартне шасі 969-го було поставлено склопластиковий кузов, що говорить про серйозні зміни. Однак згодом з'явився ЛуАЗ-1301, який мав нові шасі та двигун від Таврії.
ЛуАЗ-1301 міг похвалитися новим 1,2-літровим двигуном та пружинною підвіскою з регульованим пневматикою кліренсом. Також він мав постійний повний привід міжосьовий диференціал із блокуванням.
1988 року з'явився вже сучасніший ЛуАЗ-130. Він добре годився для модифікацій, наприклад з нього можна було зробити пікап без особливих зусиль.
Нагадаємо, мрія рекетира: у мережі показали "Волгу", яку могли собі дозволити лише бандити 90-х.
Раніше повідомлялося, твій дід про таке тільки мріяв: у Майамі знайдено спортивний "Жигуль", бере "сотку" за 2,5 секунди.
Також, ВАЗ-2106 простояв незайманим 25 років і ще пахне заводом: про таку машину мріяли мільйони.