Наші смартфони зливають нашу особисту інформацію - ми всі це знаємо. Маркетингова індустрія з багатомільярдним оборотом відстежує, куди ми йдемо, кого відвідуємо і що купуємо. Попередження Facebook про те, що зміна в iOS 14 Apple призведе до скорочення доходів від реклами, говорить про те, наскільки вітаються ці зміни для користувачів iPhone, коли вони в кінцевому підсумку з'являться. В основі всього цього лежать дані про місцезнаходження-наші маленькі хитрі Смартфони точно знають, де ми знаходимося, і, якщо є шанс, вони з радістю поділяться цим з рекламодавцями.
Читайте Знай в Google News!
Apple і (в меншій мірі) Google зараз роблять кроки щодо забезпечення більшого захисту того, що і кому передається. Знову ж таки, в основі цього лежить спільне використання місця розташування. У iOS 14 не тільки будуть вводитися запити дозволів від програми до додатка для обміну даними-припускаючи, що ми майже завжди будемо говорити "ні", це також обмежить більшу частину загального доступу до місця розташування. Google намагається надолужити згаяне з Android 11, але, принаймні, тепер вводить одноразові параметри для позначки місць розташування.
Насправді, відмітка місця розташування-одна з найбільш корисних функцій вашого телефону, що дозволяє використовувати всі ваші картографічні та навігаційні програми, Контекстний пошук і попередження, погоду, новини і так далі. Так, це зайшло занадто далеко-як видно на прикладі зловживання дозволами (особливо на Android), коли незліченні програми монетизують наші дані про місцезнаходження. І ми бачимо це на наших фотографіях. Кожна фотографія може містити дату, час і Місце зйомки, що дозволяє класифікувати фотографії за місцем розташування.
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Але є проблема-серйозна. Тепер ми робимо так багато фотографій і ділимося ними як в соціальних мережах, так і через месенджери нашим контактам. Іноді буває корисно вказати час і місце, де були зроблені ці фотографії, але зазвичай це не так. Програми соціальних мереж видаляють ці метадані при завантаженні та стисненні ваших фотографій-завантаження зображень не видасть особисту інформацію. Але якщо ви відправляєте фотографії по електронній пошті або SMS, то також відправляються метадані EXIF (Exchangeable Image File).
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.
Нагадаємо, що протестувальники хочуть почути відповідей від Маска, який хоче побудувати один з найбільших заводів у Німеччині. Повідомляється, що сусідам, які проживають поруч із заводом і без споруди маска не вистачає води, і будівництво нової фабрики Tesla тільки погіршить ситуацію.
Як повідомляв Знай.uа, компанія Apple пішла на зустріч фанатам. Повідомляється, що тепер користувачі не будуть відслідковуватися рекламодавцями. Раніше в системі iOS рекламодавці могли відстежувати місце розташування користувачів, але тепер компанія вирішила відмовитися від такої практики.
Також Знай.uа повідомляв, компанія Microsoft вперше показала смартфон Surface Duo в справі. Повідомляється, що гнучкий смартфон має 2 екрани, але звикнути до його дизайну досить легко - вистачить і тижня активного використання.