YouTube зробив крок у бік “прозорості” щодо того, які відео можуть показувати рекламу, а які ні. В теорії, ця інформація допоможе монетизувати свої відео популярним блогерам і власникам популярних каналів сервісу.
Платформа дозволить розміщувати рекламу у новинних відео, висвітлюють такі теми, як гомофобія, в “художньому контенті”, такому як музичні кліпи, відео, в яких використовується “чутлива термінологія без ненависті”, і у “комедійному контенті, що включає жарти про маргінальні групи в простій манері”. Однак, варто зазначити, що це дуже тонка грань, і за просту, на перший погляд, жарт, можна отримати страйк на канал з наступним блокуванням.
Більш докладні рекомендації були опубліковані для того, щоб допомогти творцям “чітко розуміти типи контенту, в яких рекламодавці можуть не захотіти з'явитися”, пише YouTube.
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Проте, представники YouTube повідомили, що ні в якому разі не хочуть говорити блогерам що створювати, як це робити - вибір завжди залишається за користувачем.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.
Нагадаємо, що штучний інтелект навчили малювати традиційні китайські картини. Сам по собі стиль досить помилковий, але ентузіасти змогли нейромережа робити дивовижні картини.
Як повідомляв Знай.иа сервіс Карти Google почнуть нагадувати користувачам в громадських місцях за носіння масок і рукавичок. Досить зручний сервіс, який буде підлаштовуватися під закони кожної країни, і видавати відповідні поради.
Також Знай.иа повідомляв, що злодій-неудачник не зміг викрасти Dodge. За словами поліції, він хотів виїхати прямо із салону авто через вхідні двері, але щось пішло не так.