Згідно з повідомленнями ЗМІ, останні рекламні стандарти Google Chrome показують, що в цьому році браузер припинить показ оголошень на сайтах, що містять “деструктивні” відеореклама. Новий рекламний стандарт визначає, що споживачі не сприймають певну рекламу. Ці оголошення, швидше за все, спонукають споживачів встановити блокувальники реклами. До таких оголошень належать відеореклама, які автоматично відтворюються без участі користувача, і так звані “липкі оголошення”, що займають понад 30% екрана (незалежно від того, як користувач прокручує сайт, оголошення буде прилипати до однієї сторони сторінки).

Браузер Google Chrome, business-text.com

Близько двох років тому Google почав блокувати рекламу на сайтах, які не відповідали рекламних стандартів. Рекламний бізнес Google знаходиться під пильною увагою антимонопольних органів, так як випущені останні рекламні стандарти альянсу.

Google Chrome

Нагадаємо, що компанія Apple запатентувала унікальний смартфон з гнучким екраном. На відміну від уже існуючих моделей, компанія виправила головну проблему гнучкого екрану - місце вигину.

Популярні новини зараз

Тарифи просто непідйомні для пенсіонерів: українці тікають від "Київстар"

За один долар – 50 гривень: до чого варто готуватися українцям

Тисячі українців привітають грошима: хто та яку допомогу отримає

Українці отримають кошти на оздоровлення: названо необхідну умову

Показати ще

Як повідомляв Знай.uа компанія Sony створила новий сайт для PlayStation 5. Однак, можна тільки підписатися на новини, навіть попереднє замовлення можна зробити. Втім, незабаром ми дізнаємося про новинку трохи більше.

Також Знай.uа повідомляв, що нова версія Google Chrome 80 готова порадувати публіку, так як сайти тепер не зможуть збирати особисту інформацію про користувачів.