Співзасновник "Вікіпедії" Джиммі Вейлз запустив власну соціальну мережу під назвою WT: Social. Він розраховує, що нова соцмережа зможе скласти конкуренцію Facebook та Twitter через якісний контент.
Про це Вейлз розповів Financial Times.
Відомо, що соцмережа WT: Social буде існувати на пожертвування користувачів, щоб обійтися без реклами. За словами Вейлза, саме реклама — головна проблема соцмереж, які будують на ній бізнес-модель. У підсумку користувачі отримують інформацію низької якості, "безглуздий клікбейт".
Успіх Netflix і Spotify Вейлз вважає доказом готовності користувачів платити за значущий для них контент. Стрічка WT: Social оновлюється виходячи з хронології постів. На противагу, Facebook зараз формує стрічку, наприклад, з урахуванням кількості лайків і коментарів (точні алгоритми видачі, які задіють безліч факторів, Facebook не розкриває).
Відбір проводять жорсткий: у ТЦК розповіли, що чекає на мобілізованих
"Критична" сума – 5000 гривень: банки встановлюють тотальний контроль за клієнтами
Успадкували житло — залишитесь без копійки: коли держава покарає за отриману нерухомість
Зробили ремонт у квартирі - очікуй штраф чи повістку до суду: про що мають знати українці
WT: Social працює з жовтня силами декількох співробітників. Число користувачів за місяць наблизилося до 50 тисячам.
Додамо, соцмережа WT: Social є похідною від проекту Wikitribune, сайту "ЗМІ для спільної роботи", який Вейлз почав розвивати. Wikitribune запустила краудфандингову кампанію у 2017 році, але в той час вона не змогла залучити інвесторів.
Нагадаємо, Японці показали найпотужніший електрокар у світі: що він вміє.