Співзасновник "Вікіпедії" Джиммі Вейлз запустив власну соціальну мережу під назвою WT: Social. Він розраховує, що нова соцмережа зможе скласти конкуренцію Facebook та Twitter через якісний контент.
Про це Вейлз розповів Financial Times.
Відомо, що соцмережа WT: Social буде існувати на пожертвування користувачів, щоб обійтися без реклами. За словами Вейлза, саме реклама — головна проблема соцмереж, які будують на ній бізнес-модель. У підсумку користувачі отримують інформацію низької якості, "безглуздий клікбейт".
Успіх Netflix і Spotify Вейлз вважає доказом готовності користувачів платити за значущий для них контент. Стрічка WT: Social оновлюється виходячи з хронології постів. На противагу, Facebook зараз формує стрічку, наприклад, з урахуванням кількості лайків і коментарів (точні алгоритми видачі, які задіють безліч факторів, Facebook не розкриває).
"Тварі ви, ви не люди": обленерго довело пенсіонера до смерті через вимогу стояти в чергах
Кінець світу все ближче? Експерти знайшли лякаючий напис, який готує до гіршого: "До Землі наближається"
Перші 84 дні безкоштовно, потім – 25 гривень: Lifecell запровадив нову послугу задешево
Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня
WT: Social працює з жовтня силами декількох співробітників. Число користувачів за місяць наблизилося до 50 тисячам.
Додамо, соцмережа WT: Social є похідною від проекту Wikitribune, сайту "ЗМІ для спільної роботи", який Вейлз почав розвивати. Wikitribune запустила краудфандингову кампанію у 2017 році, але в той час вона не змогла залучити інвесторів.
Нагадаємо, Японці показали найпотужніший електрокар у світі: що він вміє.