Компанія Wandera, яка забезпечує безпеку стільникового зв'язку вирішила провести експеримент і перевірити чи дійсно мобільні пристрої схильні прослуховування. Фахівці з кібербезпеки заспокоїли користувачів, повідомивши, що ніякої прослушки для рекламних цілей не ведеться. Для цього у рекламодавців вже давно є інші методи.

останнім часом в інтернеті набирало кількість переглядів відео, в якому користувачі під час розмови обговорювали той чи інший товар, а потім на їх пристроях з'являлася реклама подібного роду.

Щоб перевірити, чи правда це чи чергові чутки, фахівці з Wandera провели експеримент з двома кімнатами. Суть даного дослідження – 2 мобільні пристрої (Apple і Samsung), які при повній своїй активності були залишені в "аудиокомнатах", де протягом 30 хвилин звучала реклама котячої і собачої їжі.

Після цього вони перевірили додалося чи реклами їжі для тварин на мобільних пристроях. Також вони провели аналіз витрат акумулятора і обсяг завантаженої інформації під час проведення дослідження.

Даний експеримент проводився протягом 3 днів і за цей час не додалося ні реклами, ні іншого додаткового навантаження. Більше того, активність мобільних пристроїв "аудиокомнате" залишалася ідентичною.

Популярні новини зараз

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

Системний інженер Wandera Джеймс Мек прокоментував, що якби велася запис промови і її подальша завантаження на сервер, то завантаження даних була б приблизно на такому рівні, як при використанні віртуальних помічників.

досі залишається недовіра до багатьох рекламних та комунікаційних гігантам. Однією з таких "жертв" став Марк Цукерберг, але він категорично заперечив факт прослуховування.

Співзасновник і виконавчий директор Wandera Элдар Таві стверджує, що ніяких свідоцтв прослуховування на тестованих платформах вони не виявили. Також він додав, що це може відбуватися невідомим їм самим шляхом, але ймовірність цього факту дуже мала.

Результати проведеного експерименту лише довели, що телекомунікаційні гіганти давним-давно всі знають про своїх користувачів. Для цього у них є ваше місце розташування, історія відвідування сайтів та інші дані, яких цілком достатньо, щоб зрозуміти ваші смаки та уподобання.

Експерт з питань мобільної реклами і безпеки стверджує, що реклама, яка вас знаходить – це складна технологія, що постійно удосконалюється; результат величезного обсягу інформації про вас, якою володіють компанії. Саме тому, вони з легкістю можуть вгадати, що ви захочете, перш, ніж ви самі це зрозумієте.

Безсумнівно були випадки, коли додатка стежили за користувачами.

Вчені з Північно-східного університету в Массачусетсі провели дослідження і перевірили 17 тисяч мобільних пристроїв Android по всьому світу.

Фахівці прийшли до висновку, що деякі програми відсилали скріншоти і короткі відео третій стороні. Але, як з'ясувалося, це робилося в інтересах програмних розробників, а ніяк не для рекламодавців.

Також відомим залишається той факт, що активно ведуться кібератаки на мобільні пристрої відомих політиків для проведення шпигунства.

Нагадаємо, раніше Facebook допоможе вам знайти любов: досить лише кількох кліків

Також "Знай.uа" писав, що Xiaomi дозволила прибрати рекламу в сматфонах Redmi і Xiaomi однією кнопкою: як це зробити

Як повідомляв портал "Знай.uа" Sony PlayStation 4 продають за копійки: дозволити зможе кожен