Компанія Skoda почала серійне виробництво свого самого компактного кросовера під назвою Kamiq. Відомо, що продажі даної моделі почнуться вже цієї осені.

Skoda інвестувала близько 100 млн євро у виробництво нового кросовера в Млада-Болеславі. Для цього, зокрема, була адаптована складальна лінія автомобілів на платформі MQB27 і створені нові прес-форми. Щодня на заводі в Млада-Болеславі буде збиратися близько 400 примірників Kamiq.

Що стосується габаритів, не можна не відзначити об'єм багажного відділення, який становить 400 літрів. При складених задніх сидіннях цей показник зростає до 1395 літрів.

Читай Знай.uа оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Популярні новини зараз

Нова хитрість від ТЦК: українців таємно ставлять на облік в інших регіонах - згоди не питають

Пенсіонерам виплатять суттєву надбавку: від чого залежить сума

Аномальне літо 2025: на Україну чекають грози, спека та кліматичні сюрпризи, прогноз погоди

Боржникам за комуналку готують механізми примусу: як мотивуватимуть платити

Показати ще

Звичайно, користувачів цікавить і інтер'єр. Відомо, що в салоні кросовера встановили 10,25-дюймовий віртуальний кокпіт під прилади і сенсорний дисплей мультимедіа діагоналлю від 6,5 до 9,2 дюйма. Як і очікувалося, комплектацій багато, і навіть оббивка володіє широким асортиментом матеріалів. Про ціну поки говорити рано.

Нагадаємо, що хакери навчилися зламувати будь акаунт Instagram. Що дивно, хакери не зламують соцмережу, а лише користуються уразливими, які не змогла виправити компанія Facebook. Зазначимо, що на сьогоднішній день хакери обіцяють зламати будь-який аккаунт всього за 150 доларів, так що ваші дані під загрозою.

Як повідомляв Знай.uа компанія Google, яка займається розробкою Android 10.0 Q, опублікувала список смартфонів, які зможуть оновитися до актуальної версії прошивки. Втім, варто відзначити, що серед смартфонів у списку більшість тих, які з'явилися на ринку ще в 2019 році.

Також Знай.uа писав, що компанія Google готує власну соцмережу. Втім, вона відрізняється від Facebook і Instagram. Замість набридливих фотографій і новинних стрічок спільноти, які будуть мати спільні інтереси. Таким чином, компанія хоче обігнати Instagram за популярністю, якщо це взагалі можливо.