З 12 грудня розробники додатків, що базуються в Росії, не зможуть скористатися сервісом Search Ads, щоб прорекламувати свій додаток в пошуку App Store і залучити нових користувачів.
Apple повідомила про це розробників в листі. Таке повідомлення від Apple здивувало не тільки російських розробників, але і весь світ.
Apple відзначила, що призупинила промо-кампанії на невизначений термін. Компанія безпосередньо пов'язала блокування із змінами в податковому законодавстві (“податок на Google”), які набудуть чинності 1 січня 2019 року. З цього моменту іноземні підприємства повинні стати на облік у податковій і сплачувати ПДВ з продажу в Росії самостійно, а не через замовника. Таким чином російські розробники залишилися без можливості просувати свою продукцію в популярному магазині додатків App Store.
Зима 2025−2026 в Україні: чи чекати аномального тепла, різких морозів і снігових сюрпризів - прогноз синоптиків
"До весни не дотягнемо": екс-військовий вказав на головні проблеми України
Пенсіонерам почали надходити дві виплати на місяць
Працівники платіжної системи bill_line («АйТіБіт») та її власник білорус Артем Ляшанов незабаром отримають кримінальну справу за відмивання коштів
Раніше Знай.uа повідомляв про те, що Apple і Amazon уклали договір, який допоможе позбутися від реселерів iPhone та іншої техніки яблучної корпорації на ринку. Замість цього, Amazon буде отримувати відразу ж новітню продукцію від Apple відразу після анонсу, що підвищить популярність найбільшої в світі майданчику продажів і покупок.