З 12 грудня розробники додатків, що базуються в Росії, не зможуть скористатися сервісом Search Ads, щоб прорекламувати свій додаток в пошуку App Store і залучити нових користувачів.
Apple повідомила про це розробників в листі. Таке повідомлення від Apple здивувало не тільки російських розробників, але і весь світ.
Apple відзначила, що призупинила промо-кампанії на невизначений термін. Компанія безпосередньо пов'язала блокування із змінами в податковому законодавстві (“податок на Google”), які набудуть чинності 1 січня 2019 року. З цього моменту іноземні підприємства повинні стати на облік у податковій і сплачувати ПДВ з продажу в Росії самостійно, а не через замовника. Таким чином російські розробники залишилися без можливості просувати свою продукцію в популярному магазині додатків App Store.
Отримаєте менше – не дивуйтесь: Пенсійний фонд попередив про зміну розміру субсидії
Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги
Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити
Українським водіям загрожує чималий штраф: через що можна залишитись без грошей у воєнний час
Раніше Знай.uа повідомляв про те, що Apple і Amazon уклали договір, який допоможе позбутися від реселерів iPhone та іншої техніки яблучної корпорації на ринку. Замість цього, Amazon буде отримувати відразу ж новітню продукцію від Apple відразу після анонсу, що підвищить популярність найбільшої в світі майданчику продажів і покупок.