З 12 грудня розробники додатків, що базуються в Росії, не зможуть скористатися сервісом Search Ads, щоб прорекламувати свій додаток в пошуку App Store і залучити нових користувачів.
Apple повідомила про це розробників в листі. Таке повідомлення від Apple здивувало не тільки російських розробників, але і весь світ.
Apple відзначила, що призупинила промо-кампанії на невизначений термін. Компанія безпосередньо пов'язала блокування із змінами в податковому законодавстві (“податок на Google”), які набудуть чинності 1 січня 2019 року. З цього моменту іноземні підприємства повинні стати на облік у податковій і сплачувати ПДВ з продажу в Росії самостійно, а не через замовника. Таким чином російські розробники залишилися без можливості просувати свою продукцію в популярному магазині додатків App Store.
Можуть мобілізувати з інвалідністю: коли ТЦК не зробить вийнятків
Влаштувався на роботу — забудь про ТЦК: юрист роз’яснив несподівану норму для призовників
Головне за 7 червня: українцям скасовують виплати, ТЦК відмовляються від "бусифікації", а українцям підняли тарифи
Українцям масово скасовують соцвиплати: влаштують ретельну перевірку - за що каратимуть
Раніше Знай.uа повідомляв про те, що Apple і Amazon уклали договір, який допоможе позбутися від реселерів iPhone та іншої техніки яблучної корпорації на ринку. Замість цього, Amazon буде отримувати відразу ж новітню продукцію від Apple відразу після анонсу, що підвищить популярність найбільшої в світі майданчику продажів і покупок.