У каталозі Google Play купа програм для дітей молодше 5 років. Педіатр Дженні Радески вважає, що вони не ефективні, і скептично ставиться до таких програм. Причиною, на її думку, є велика кількість реклами, що вбудовується в додатки самими розробниками. Насправді, творці програм для смартфонів наживаються на таких додатках, нехтуючи побажаннями користувачів їх проектів.
Команда дослідників протягом сотень годин вивчала 135 різних ігор, призначених для навчання дітей. З'ясувалося, що 95% з них містить хоча б один вид реклами. До того ж, яскраві та барвисті банери поверх екрану можуть відволікати дитину від матеріалу під час навчання, роблячи сам додаток марним і неефективним.
До того ж, існує величезна кількість прийомів, які можуть обдурити маленьких користувачів смартфонів, які нічого не підозрюють. Відкриваючи внутрішньоігровий магазин, вони можуть витратити всі гроші з банківських карток своїх батьків, тим самим відправивши гроші творцям програми.
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Виконавчий директор юридичної фірми Center for Digital Democracy Джефф Честер звинуватив Google у співпраці із недобросовісними розробниками. У відповідь представник Google пояснив, що розробники в праві вбудовувати в додатку рекламу, якщо вона не збирає інформацію про користувачів молодше 13 років.
Раніше Знай.uа повідомляв про те, що глава Apple Тім Кук закликав боротися з рекламою і рекламодавцями. Він стверджує, що за рахунок збору даних користувачів, нехай і нешкідливих, рекламодавці отримують величезний прибуток. Саме тому Тім Кук закликав заборонити збір інформації про користувачів сторонніх компаній.