Буквально нещодавно з'ясувалося, що популярна соціальна мережа Марка Цукерберга Instagram тестує нову систему управління в мобільному додатку. Про це повідомляє TechCrunch.

Так, зовсім скоро користувачі соцмережі зможуть перегортати публікації в стрічці так само, як і Stories: всього лише одним натисненням на екран смартфона.

У свою чергу розробники програми впевнені, що ця функція значно спростить користування соцмережею. Уточнимо, що поки що переглядати стрічку можна тільки з допомогою скролінгу.

На даний момент дата виходу такого оновлення не відома. Фахівці відзначають, що соцмережа зовсім не поспішає з переходом на нову систему управління. На сьогоднішній день в Instagram більше зайняті вдосконаленням системи безпеки мобільного додатку.

Популярні новини зараз

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

До речі, повільно, але вірно Instagram Direct перетворюється на повноцінний месенджер. Тепер же найпопулярніша соцмережа додала у свої мобільні версії можливість використовувати медіа, і навіть GIF. Так, “Гіфки” можна використовувати тільки з сервісу Giphy, пошук якого тепер вбудований у додаток.

Користуватися новою функцією досить просто. Щоб знайти потрібну анімацію і надіслати його другові потрібно зайти в Direct, обрати адресата і в рядку набору тексту повідомлення натиснути на іконку GIF.

Нагадаємо, що Instagram тестує нову функцію, що дозволить додатком обмінюватися даними з Facebook про місцезнаходження користувачів. Функція, про яку йде мова, зможе працювати незалежно від наявності на пристрої клієнта Facebook.

Як повідомляв портал Знай.uа, Instagram заявила про те, що запускає механізм, заснований на машинному навчанні, який дозволить їй виявляти буллінг на фотографіях і підписи до них.

Також портал Знай.uа писав, що у популярному месенджер WhatsApp, власником якого є Facebook, варто очікувати появи реклами. При цьому реклама в WhatsApp буде перебувати в розділі "Статус" - так само, як це відбувається в Instagram, яким теж володіє Facebook.