Канадське видання CBS спробувало викрити техпідтримку Apple в накрутці цін на ремонт. На диво, у них це вийшло, оскільки співробітник Genius Bar заявив їм про дорогий ремонт зламаного MacBook. Варто відзначити, що ноутбук потребував мінімального ремонту.
На Reddit вийшов в топ пост з невеликим розслідуванням канадського видання CBS про те, як співробітники техпідтримки Apple Genius Bar нібито обманюють клієнтів. Тепер же користувачі переконалися, що фахівці Apple не завжди бувають щирими. Можна сміливо заявити, що обманюють клієнтів, викачуючи з них гроші за те, що дорогий ноутбук зламався.
Журналісти стверджують, що останнім часом багато власників техніки Apple скаржаться на працівників Genius Bar. Деякі співробітники називають величезну суму за ремонт, і простіше за такі гроші купити новий ноутбук.
Щоб перевірити це, кореспондент CBS під виглядом простого власника “яблучної” техніки відправився в Apple Store в Торонто. Там чоловік збирався проконсультуватися з співробітником Genius Bar з приводу зламаного MacBook — у гаджета перестав працювати екран. Варто відзначити, що поломка була мінімальною, а ремонт зайняв би день. Співробітник повідомив, що потрібно міняти плату і корпус ноутбука, і це обійдеться в 800 доларів.