В популярному месенджері WhatsApp, власником якого є Facebook, варто очікувати появи реклами. Така інформація стала відома від WABetaInfo в соцмережах.
Слід уточнити, що компанія Марка Цукерберга хотіла монетизувати месенджер за рахунок реклами ще до злиття в 2014 році.
Але творці WhatsApp Брайан Актон і Ян Кум до останнього відмовлялися на таке піти.
Після звільнення з компанії останнього в травні Facebook знову заговорив про рекламні оголошення в месенджері.
Як повідомляє ресурс, реклама в WhatsApp буде перебувати в розділі "Статус" - так само, як це відбувається в Instagram, яким теж володіє Facebook.
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Шанувальники месенджера зіткнуться з рекламою після перегляду "певного числа статусів".
Конкретна дата впровадження реклами в WhatsApp не розголошується. За попередніми даними, вона спочатку з'явиться в додатку месенджера на iOS, а пізніше - на Android.
Наголошується, що всі смартфони, які працюють на базі "операційки" Android Pie отримають доступ до розширених налаштувань. Так, стікери і фотографії можна буде подивитися в розділі повідомлень у повному масштабі без безпосереднього переходу в програму.
До того ж стало відомо про нове оновлення Instagram, завдяки якому соцмережа стане месенджером. Тепер в Direct можна буде відправляти "гіфки", які можна буде знайти по пошуку в додатку. Буде діяти і цензура: свої гіфки додавати користувачі не зможуть. Але не варто переживати: кількість анімованих картинок буде регулярно поповнюватися.
Також Знай.UA розповідав, що проблема з піратством стала критичною, а наслідки очікуються страшними.
Крім цього, Знай.UA писав про те, що Павло Дуров не приховує подальшу долю Telegram.