Шахрайство з технічною підтримкою, мабуть, настільки ж велика, як і коли-небудь, і Google приймає суворі заходи, щоб запобігти появі шахраїв у своїх оголошеннях. Пошукова фірма почала “обмежувати” рекламу технічної підтримки по всьому світу, і вона планує впровадити систему перевірки в “найближчі місяці”.
Google повідомив, що в 2017 році він видалив 3,2 млрд. поганих рекламних оголошень різноманітного виду і вказав на минулі репресії проти реклам сумнівної продукції і послуг, таких як центри реабілітації та послуги по зв'язках з поручительствами. Він охарактеризував систему перевірки технічної підтримки як логічне продовження цього підходу.
Більш жорстка позиція послідувала незабаром після того, як Wall Street Journal виявив деякі кричущі приклади шахрайських оголошень технічної підтримки, наприклад, які представляли собою офіційну послугу Apple, але направляли людей на телефонну лінію шахрая. Ці кампанії не нові, але результати можуть спонукати Google запропонувати більш рішучу відповідь. Величезна кількість людей попадаються на виверти шахраїв, і далеко не кожен розуміє до кінця, що їх обводять навколо пальця.
"Нехай роблять з учителем після уроків": українці пропонують звільнити школярів від домашніх завдань
5 дат народження, яких бояться навіть психотерапевти: ці люди не прощають і не забувають
Батькам пора готуватися: як працюватимуть школи та дитячі садки у разі блекауту
Кабмін запровадив нові правила нарахування пенсій: що буде з радянським стажем
Як повідомляв портал Знай.uа, пошукова система Google отримала потужний інструмент для аналізу впливу реклами на наступні покупки. В США стверджують, що пошуковик викупив у платіжної системи Mastercard дані про платежі американських користувачів при відвідуванні магазинів.
Також портал Знай.uа писав, що зовсім скоро один із самих популярних браузерів в світі-Google Chrome змінить свій дизайн. Оновлену версію браузера, найімовірніше, покажуть на презентації 4 вересня.