Пошукова система Google отримала потужний інструмент для аналізу впливу реклами на наступні покупки.

У США стверджують, що пошуковик викупив у платіжної системи Mastercard дані про платежі американських користувачів при відвідуванні магазинів.


Про існування таємної угоди між Google і Mastercard заявили детективи агентства Bloomberg. Офіційно жодна з компаній не підтвердила інформацію про угоду.

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Показати ще


Повідомляється, що в розпорядженні Google виявилася величезна база даних про витрати користувачів. Тепер пошукова система може відстежувати, яка частина користувачів, які побачили в Google рекламу, дійсно пішли в магазин і купили товар, що просувається.


У Bloomberg засумнівалися в законності такого збору даних про споживчі витрати. Аналітики підкреслюють, що ніхто з двох мільярдів власників Mastercard не міг і припустити, що інформація про них буде використовуватися в подібних цілях.


Нагадаємо, американська компанія Google назавжди "вбила" планшети на Android, повністю прибравши інформацію про них зі свого офіційного сайту.

Повідомляється, що якщо раніше на веб-сайті американської корпорації, присвяченому пристроїв на базі цієї ОС, значилися планшетні комп'ютери, увійшовши в список підтримуваних платформ, то тепер їх там більше немає.


Експерти вважають, що такого кроку слід було очікувати, так як Google вже дуже давно не приділяла уваги планшетів на базі Android через низькі продажі. Єдиною операційною системою, яка була створена для них, стала ексклюзивна Android 3.0 Honeycomb.


Як повідомляв раніше Знай.ua, експерт у сфері кібербезпеки фірми Asterix Пітер Хенвей запевняє, що прослуховувати смартфони можна за допомогою активації спеціальних слів‐тригерів. Про це повідомляють зарубіжні ЗМІ.


Відомо, що більшість додатків запитують доступ до мікрофону пристрою. Запис і обробка даних часто відбувається після проголошення слів-тригерів. Наприклад: "Привіт, Siri" і "Окей, Google". Хенвей вважає, що подібні механізми можуть працювати і в інших додатках.

Також Знай.ua писав про те, що адміністрація Google оголосила про початок тестування нової версії поштового сервісу Gmail.