Свої ідеї він залишив на флешці. І це — не жарт, а творче заповідання.
Кодзіма і смерть: момент, який змінив усе
У свіжому інтерв’ю для журналу Edge 60-річний Хідео Кодзіма відверто розповів, що серйозна хвороба під час пандемії та операція на очах стали поворотним моментом у його житті. До того він не думав про старість — просто творив і жив.
Я не відчував свого віку, поки не зліг. Але коли це сталося, я побачив, як багато людей навколо мене просто зникли з життя. Я замислився — скільки років мені ще залишилося, щоб створити гру чи фільм?
Студія після смерті: у Кодзіми є план
Цей досвід змусив творця Metal Gear та Death Stranding передати свої головні творчі ідеї своєму помічнику… на флешці. За словами Кодзіми, це своєрідний «заповіт» — набір концептів, які Kojima Productions зможе реалізовувати навіть після його відходу.
ПФУ попередив пенсіонерів, субсидіантів та пільговиків: потрібно зробити у 10-денний термін
Мобілізація чоловіків 50-60 років: кого забирають не дивлячись на вік
Літо почнеться зі зростання тарифів: які платіжки збільшаться
Пенсіонерам виплатять суттєву надбавку: від чого залежить сума
Я хочу, щоб студія не просто керувала тим, що я створив, а продовжувала створювати нове. Оригінальні ідеї — ось що важливо
Чому не кіно
Кодзіма розглядав можливість зняти фільм. Але друзі й колеги — Гільєрмо дель Торо та Ніколас Віндінг Рефн, з якими він працював над Death Stranding — порадили йому не змінювати курс.
Вони сказали мені: не йди в кіно. Робиш ігри краще за будь-кого. І я вирішив залишитися в цій галузі
Що далі
Сьогодні Хідео Кодзіма працює над кількома масштабними проєктами:
- Death Stranding 2: On the Beach
- Physint — шпигунський бойовик для PlayStation
- OD — новий хоррор у партнерстві з Microsoft
Усе це — частина його місії, яку він хоче завершити у найближче десятиліття. Але навіть якщо доля не дасть йому всього цього часу — його студія залишиться з ідеями, які зможуть жити далі.
Хідео Кодзіма не просто розробник ігор — він творець цілих світів. Його бажання передати студії творчий спадок навіть після смерті — ще одне підтвердження того, що ігри можуть бути мистецтвом, яке переживає своїх творців. І Kojima Productions, схоже, готова до цього.