На спеціальному заході в Японії Sony показала свою нову експериментальну технологію під назвою Grid Scent, яка дозволяє додати запахи в ігри та мультимедійні контенти.
Це не просто ще один гаджет – технологія дає можливість відчути запахи, такі як квіти, трава, морський бриз або навіть парфуми персонажів прямо в момент, коли вони з'являються на екрані.
Як це працює? Розповіли у японському виданні gamer.ne.jp.
Технологія використовує точкове розпилення ароматів, керуючи напрямком та інтенсивністю запахів. Запах з'являється і зникає швидко, не заважаючи іншим, і може бути синхронізований з подіями у грі.
Гороскоп на четвер, 30 січня: бадьорий, бойовий та надихаючий
Як військовозобов'язаному перевірити себе на штрафи від ТЦК: три способи
Гороскоп на 29 січня: тіло просить відпочинку – як допомогти собі за порадою зірок
Додаткова грошова підтримка пенсіонерів: яка категорія може сподіватися на виплати
Наприклад, у грі Infinity Nikki, яка поєднує пригоди та елементи "одягалки", глядачі могли відчути аромати, що відповідають на екрані.
Дивлячись на це, можна уявити, як це може змінити досвід гри або перегляду фільмів, зробивши його більш живим та багатошаровим. Експериментальна система випускає аромат через сопло у нижній частині монітора, а інтенсивність запаху регулюється залежно від відстані до глядача.
Хоча Grid Scent поки не готовий для масового ринку, і ця виставка була скоріше першим кроком у майбутнє, відгуки користувачів позитивні.
Нагадаємо, Samsung запускає унікальну програму обміну телефонів: за старі гаджети підкинуть грошей
Раніше ми писали про " кібертюрму" для аніме-дівчат: на CES показали вайфу з ШІ, яка спілкується, радіє вам і "вчиться жити"
Крім того, більше ніяких загадок і теорій: Nintendo офіційно підтвердила вихід Switch 2