На спеціальному заході в Японії Sony показала свою нову експериментальну технологію під назвою Grid Scent, яка дозволяє додати запахи в ігри та мультимедійні контенти.

Це не просто ще один гаджет – технологія дає можливість відчути запахи, такі як квіти, трава, морський бриз або навіть парфуми персонажів прямо в момент, коли вони з'являються на екрані.

Як це працює? Розповіли у японському виданні gamer.ne.jp.

Кіт нюхає бузок, фото Яндекс

Технологія використовує точкове розпилення ароматів, керуючи напрямком та інтенсивністю запахів. Запах з'являється і зникає швидко, не заважаючи іншим, і може бути синхронізований з подіями у грі.

Популярні новини зараз

Гороскоп на сьогодні, 18 квітня: п'ятниця змінить плани – фінансові втрати та несподіваний шанс

Старі квартири обкладають податком: українці скоро отримають листи

"Навіщо вчитись, якщо завтра мобілізують": молодь масово ігнорує вступ до вишів

Пенсіонерам доплатять 25% до пенсії: хто має право на підвищення

Показати ще

Наприклад, у грі Infinity Nikki, яка поєднує пригоди та елементи "одягалки", глядачі могли відчути аромати, що відповідають на екрані.

Infinity Nikki / фото: скриншот Youtube

Дивлячись на це, можна уявити, як це може змінити досвід гри або перегляду фільмів, зробивши його більш живим та багатошаровим. Експериментальна система випускає аромат через сопло у нижній частині монітора, а інтенсивність запаху регулюється залежно від відстані до глядача.

Хоча Grid Scent поки не готовий для масового ринку, і ця виставка була скоріше першим кроком у майбутнє, відгуки користувачів позитивні.

Нагадаємо, Samsung запускає унікальну програму обміну телефонів: за старі гаджети підкинуть грошей

Раніше ми писали про " кібертюрму" для аніме-дівчат: на CES показали вайфу з ШІ, яка спілкується, радіє вам і "вчиться жити"

Крім того, більше ніяких загадок і теорій: Nintendo офіційно підтвердила вихід Switch 2