На спеціальному заході в Японії Sony показала свою нову експериментальну технологію під назвою Grid Scent, яка дозволяє додати запахи в ігри та мультимедійні контенти.

Це не просто ще один гаджет – технологія дає можливість відчути запахи, такі як квіти, трава, морський бриз або навіть парфуми персонажів прямо в момент, коли вони з'являються на екрані.

Як це працює? Розповіли у японському виданні gamer.ne.jp.

Кіт нюхає бузок, фото Яндекс

Технологія використовує точкове розпилення ароматів, керуючи напрямком та інтенсивністю запахів. Запах з'являється і зникає швидко, не заважаючи іншим, і може бути синхронізований з подіями у грі.

Популярні новини зараз

Гороскоп на четвер, 30 січня: бадьорий, бойовий та надихаючий

Як військовозобов'язаному перевірити себе на штрафи від ТЦК: три способи

Гороскоп на 29 січня: тіло просить відпочинку – як допомогти собі за порадою зірок

Додаткова грошова підтримка пенсіонерів: яка категорія може сподіватися на виплати

Показати ще

Наприклад, у грі Infinity Nikki, яка поєднує пригоди та елементи "одягалки", глядачі могли відчути аромати, що відповідають на екрані.

Infinity Nikki / фото: скриншот Youtube

Дивлячись на це, можна уявити, як це може змінити досвід гри або перегляду фільмів, зробивши його більш живим та багатошаровим. Експериментальна система випускає аромат через сопло у нижній частині монітора, а інтенсивність запаху регулюється залежно від відстані до глядача.

Хоча Grid Scent поки не готовий для масового ринку, і ця виставка була скоріше першим кроком у майбутнє, відгуки користувачів позитивні.

Нагадаємо, Samsung запускає унікальну програму обміну телефонів: за старі гаджети підкинуть грошей

Раніше ми писали про " кібертюрму" для аніме-дівчат: на CES показали вайфу з ШІ, яка спілкується, радіє вам і "вчиться жити"

Крім того, більше ніяких загадок і теорій: Nintendo офіційно підтвердила вихід Switch 2