Платформи соціальних мереж, як повідомляється, завдають шкоди психічному здоров'ю та фінансам людей, змушуючи нас почуватися погано.

Дану публікацію розмістили на порталі «DailyStar»

Згідно з новим дослідженням Bankrate, майже половина мільйонів та користувачів соціальних мереж з нового покоління негативно ставляться до своїх фінансів та зовнішнього вигляду, коли бачать пости інших людей.

Опитування підкреслює, що наші стрічки новин також завдають шкоди здатності користувачів правильно розпоряджатися своїми грошима: 64% всіх опитаних дорослих американців заявили, що жалкують про купівлю, принаймні, одного продукту, який вони бачили в соціальних мережах.

Молоді користувачі соціальних мереж також сказали Bankrate, що вони хочуть виглядати успішними у соціальних мережах, при цьому 46% користувачів зізналися, що публікували повідомлення у соціальних мережах, щоб «виглядати успішними в очах інших».

Популярні новини зараз

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

Показати ще

ТикТок

У дослідженні також стверджується, що впливові особи сильно впливають на користувачів соціальних мереж, які роблять невдалі покупки.

Тед Россман, аналітик кредитних карт, сказав: «Впливові люди відіграють велику роль у тому, щоб робити імпульсні покупки на платформах соціальних мереж. Багато людей вважають, що вони теж могли б бути такими гламурними, якби тільки вони мали цей бажаний купальний костюм або пару взуття. Коли ми переглядаємо наші канали, ми можемо заздрити тому, що має інші люди. Ми можемо відчувати, що можемо подолати це, витративши дуже багато грошей, щоб представити нереалістичну версію самих себе, яка, як ми сподіваємося, справить враження на інших».

Старші покоління повідомляють, що у них менше проблем із соціальними мережами, хоча 64% батьків заявили, що вони або «повністю», або «певною мірою» згодні з тим, що соціальні мережі викликають у їхніх дітей нереалістичні очікування щодо грошей.

І Instagram, і TikTok додали функції цифрового благополуччя, щоб сприяти здоровішим відносинам між своїми користувачами та їх додатками.

Нагадаємо, що в Instagram з'являться нові функції, які будуть доступні не всім.