Horizon Forbidden West тепер пропонує підтримку змінної частоти оновлення (VRR) та високої частоти оновлення, а також новий "збалансований" графічний режим 40 Гц на PS5. Вони доступні як частина патча 1.17, який ви можете завантажити зараз.

Відповідну інформацію розмістили на ігровому порталі "theverge"

Змінна частота оновлення може динамічно регулювати частоту оновлення дисплея під час гри. Насправді це означає, що ігри, як правило, будуть більш плавними, хоча вам знадобиться дисплей, який підтримує цю функцію.

Horizon Forbidden West: геймплей

Можна сміливо сказати, що Horizon Forbidden West працює плавніше у графічному режимі «Favor Performance». Цей режим, який був у грі з моменту запуску, він обмінює вищу частоту кадрів на нижчу графічну точність, і якщо ви віддаєте перевагу грати ігри з вищою частотою оновлення, тепер він почувається навіть краще, ніж раніше. Більш висока частота оновлення дозволяє іграм відображати більше 60 кадрів за секунду, що також сприяє більш плавному сприйняттю ігор. Хоча неясно, як саме це працює на практиці Horizon Forbidden West. У примітках до патчу Guerrilla говориться, що "VRR і HFR націлені на частоту оновлення від 60 Гц до 120 Гц", що, схоже, застосовуватиметься в режимі Favor Performance.

Популярні новини зараз

"Росія може навіть...": коли закінчиться війна на думку математиків, тарологів та віщунів

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня

Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма

Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати

Показати ще

Horizon Forbidden West: геймплей

Більш цікавим доповненням є новий збалансований графічний режим 40 Гц, який дозволяє грати в гру зі швидкістю 40 кадрів в секунду з покращеною графікою в порівнянні з режимом Favor Performance. Horizon Forbidden West пропонує опцію «Переважний дозвіл», яка пропонує кращі візуальні ефекти, але заблоковану частоту кадрів 30 кадрів на секунду, і це може здатися повільним.