Callisto Protocol буде набагато кривавішою грою, ніж Dead Space, завдяки покращеному розчленуванню ворогів. Це слова директора та засновника Striking Distance Глена Шофілда, який раніше керував серією Dead Space в EA.

Відповідну публікацію розмістили на порталі «gamesradar»

Розмова з Eurogamer Шофілд підтвердив, що система крові в «Протоколі Каллісто» «просунута більше в порівнянні з Dead Space» і допускає «кілька досить жахливих моментів».

«Це багато рендерингу, і ви розбиваєте персонажів на шматки, розрізаєте їх так, щоб стирчали кістки і таке інше», — сказав він. «Потім хлопці, які займаються рендерингом, роблять із ним свою особливу річ, яка змушує все виглядати мокрим. Як би ви не йшли до цього, шматки відриваються чи частини обличчя».

Також обговорювали систему крові у грі з Шофілдом на заході Play Days Summer Game Fest. Він зазначив, що розчленування стало набагато більш поширеним явищем в екшн-іграх з моменту виходу Dead Space, тому команда вирішила поліпшити його за допомогою більш реактивної системи крові, що запеклася.

Популярні новини зараз

"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку

Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Показати ще

"У нього є різноманітність, ви можете відрізати голову, відрізати ноги", - сказав Шофілд GamesRadar (в рамках більш довгого інтерв'ю The Callisto Protocol). "У нас є система запеклої крові, також ви можете знімати шматки з персонажа всюди".

Нагадаємо, що незважаючи на серйозну критику, Diablo Immorlat продовжує заробляти мільйони доларів на день.