Reuters повідомляє, що TikTok тестує ігри для програми у В'єтнамі напередодні "серйозного ривка" в космос. Представник компанії підтвердив тести міні-ігор HTML5.

Відповідний пост розмістили на порталі «theverge»

Джерела видання вказують, що план стосується ігор з підтримкою реклами, які засновані на бібліотеці її материнської компанії ByteDance, що може збільшити дохід і збільшити кількість часу, який люди проводять в додатку TikTok.

TikTok вже пробував принаймні одну міні - гру в додатку, оскільки він об'єднався з Feeding America, щоб створити Garden Of Good, досвід, подібний до FarmVille, де гравці могли заробляти очки і використовувати їх для пожертвувань. Наприкінці минулого року він також оголосив про партнерство з Zynga, розробником FarmVille, для створення Disco Loco 3D, нескінченного раннера на основі HTML5, який може працювати всередині програми, але нові звіти припускають, що це тільки початок ігрових амбіцій TikTok.

Китайський попередник TikTok, Douyin, вже пропонує ігри, а інші компанії, такі як Facebook і Netflix, нещодавно зробили набіги на мобільні ігри. TikTok також протестував потокове програмне забезпечення для ігор за допомогою Live Studio для ПК і дозволив деяким творцям додати більше інтерактивності, включивши міні-додатки в відео.

Популярні новини зараз

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

Netflix

В іншому звіті TechCrunch наводиться інформація про компанію Watchful, що займається розвідкою продуктів, в якій говориться, що TikTok працює над низкою функцій для прямих трансляцій. Вони включають в себе ігри, які допомагають стримерам взаємодіяти з глядачами, в тому числі гру, схожу на Pictionary, подарунковий набір «скарбниця», в якому монети лунають випадковим глядачам через певний період часу, а також можливість здійснення покупок, що дозволяє глядачам переглядати товари з каталогу (пряма трансляція).