Facebook попереджає рекламодавців, що вони можуть очікувати зниження ефективності реклами від користувачів iPhone після виходу iOS 14 наступного місяця, і пропонує їм створити другий обліковий запис рекламодавця.
Читайте Знай в Google News!
Багато рекламних партнерів Facebook покладаються на функцію відстеження користувачів Apple " ідентифікатор для Рекламодавців "(IDFA), наприклад, для націлювання потенційних користувачів за інтересами і перевірки, чи дійсно вони натискали на мобільну рекламу, що пропонує їм встановити конкретний додаток. Зміни в IDFA, які з'являться в iOS 14, матимуть великий вплив на маркетингові стратегії багатьох підприємств і на прибуток Facebook.
Facebook повідомляє Facebook у середу, що очікує, що зміни Apple IDFA "непропорційно вплинуть на [Facebook] Audience Network [видавців], враховуючи його сильну залежність від реклами додатків".
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Будуть великі штрафи: з якого віку юнаків чекають у ТЦК
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Іншими словами, реклама може виявитися неефективною, що вплине на бізнес і рекламодавців.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.
Нагадаємо, що компанія Apple готова до виходу iPad і Apple Watch 6. Повідомляється, що їх покажуть вже цієї осені, так що чекати залишилося недовго.
Як повідомляв Знай.uа, компанія Tesla захопила ринок електрокарів у Китаї. Повідомляється, що завдяки Маску автомобілі стають дешевшими, і в той же час краще. Виробництво авто в Китаї зробило можливим швидку збірку.
Також Знай.uа повідомляв, що iPhone 12 Pro покажуть публіці аж у листопаді. Повідомляється, що новинку доведеться чекати дуже довго, а якщо мова йде про початок продажів, то очікування можуть затягнутися аж до середини грудня.