Amazon запустив систему відстеження, засновану на штучному інтелекті, яка дозволяє співробітникам в офісах і на складах підтримувати певну соціальну дистанцію між собою. Це має допомогти знизити ризик зараження співробітників новим коронавірусом.

Amazon, gizchina

Amazon випустив цю систему в той час, коли конгресмени і профспілки США переглянули практику компанії по захисту працівників від епідемії.

Amazon повідомляє, що монітори, встановлені на складах компанії, будуть позначені зеленими кружальцями для співробітників, які знаходяться на безпечній відстані, а співробітники, розташовані ближче до них, будуть помічені червоними кружками.

Система називається “Асистент відстані”, в якій використовуються зображення, отримані за допомогою камер в центрі Amazon, щоб допомогти ідентифікувати області з великою кількістю людей.

Популярні новини зараз

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе

Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

Згідно з внутрішнім витоками, Amazon все ще тестує переносна пристрій. Коли співробітники знаходяться занадто близько, пристрій випромінює світло і видає звуковий сигнал. Пристрій буде протестовано на складі за межами Сіетла.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, що компанія Google впроваджує в свої додатки сервіс для відеоконференцій Meet, яке є прямим конкурентом додатком Zoom. Meet Володіє тими ж функціями, що і її головний конкурент, але цей сервіс робився руками фахівців Google.

Як повідомляв Знай.uа вчені знайшли схожість динозаврів з черепахами. Учені з'ясували, що у динозаврів були м'які яйця, які вони закопували в землю, як черепахи. Однак, з еволюцією вони отримали тверду шкаралупу.

Також Знай.uа повідомляв, що компанія Tesla готується завоювати китайський ринок. Повідомляється, що корпорація хоче увірватися на ринок Китаю, так як Tesla користується величезною популярністю серед електрокарів. Можливо, на території Китаю вони теж будуть фаворитами.