Новий магазин Huawei був офіційно відкритий 22 лютого 2020 рік. Хоча головна подія було скасовано, китайський технічний гігант продовжив відкриття магазину незалежно від MWC. Площа нового магазину складає 750 квадратних метрів роздрібного магазину, розташованого на двох поверхах.
Крім того, магазин Huawei пропонує багато різного та унікального обладнання, яке дозволяє гостям ознайомитися з технологіями компанії. Всі новинки повинні залучити більше людей в електронну екосистему Huawei. У магазині також працюють різні експерти і співробітники.
Примітно, що це робить магазин другим магазином Huawei в регіоні і зазначає стратегію компанії щодо подальшого розширення в європейських регіонах. Тим не менш, з моменту його офіційного запуску багато клієнтів і інші користувачі відзначили своєрідне схожість з естетикою і дизайном інтер'єру Apple. На думку деяких користувачів мережі, в особистості є явне “злодійство”, яке ясно як день.
Пенсіонерам дали лише 10 днів: кого оштрафують та залишать без виплат
Правила бронювання від мобілізації посилили: українцям загрожують масові скорочення
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада
Ще одним цікавим моментом є те, що Huawei відкрила магазин прямо навпроти магазину Apple. Це також означає свого роду суперництво, оскільки історично відомо, що Huawei “надихалася” продукцією і дизайном інтер'єру гіганта з Купертіно.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.
Нагадаємо, що компанія Oppo дражнить фанатів виходом нового смартфона. Девайс отримає наворочену камеру, а також сучасний дисплей і потужний процесор.
Як повідомляв Знай.uа один з фанатів ігор показав, як виглядає NFS: Underground на максимальних налаштування графіки з поліпшеннями ефектів сучасних комп'ютерів. Виглядає все дуже цікаво, але от продуктивність при цьому зменшилася у 3 рази.
Також Знай.uа повідомляв, що компанія Apple забороняє використовуватися кіношним лиходіям їх смартфони. Корпорація не хоче, щоб їх смартфони асоціювалися з лиходіями у фільмах.