В даний час лінійка продуктів Huawei Mate включає смартфони, планшети, ноутбуки та інші продукти. Сьогодні, згідно сертифікату, знайденому на веб-сайті Європейського відомства інтелектуальної власності, в Huawei також є щось під назвою “MatePod”. Китайський виробник телефонів дійсно зробив торговельну марку на європейській сертифікаційної платформі.
Як ніби ім'я ще не видало, сертифікат для “MatePod” був застосований в категорії “гарнітури; навушники". Це означає, що ми майже напевно говоримо про парі навушників TWS.
В даний час FreeBuds від Huawei являють собою опцію компанії на швидко зростаючому ринку TWS (True Wireless Headphones). В кінці 2019 року компанія Huawei також випустила товарний знак під назвою NovaBuds, хоча цей продукт так і не був випущений. Таким чином, нещодавно знайдений сертифікат може означати, що бренд вирішив увійти в елітний сегмент навушників TWS, слідом за такими компаніями, як Apple, з їх преміальним AirPods Pro, які продаються за 250 доларів.
Коли покажуть навушники - невідомо.
З 29 листопада Київстар закриває старі тарифи: чого чекати абонентам
В Україні пенсії ставлять на "паузу": у ПФУ відповіли, чому люди залишаються без грошей
Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам
Нагадаємо, що компанія Samsung “позичила” логотип Apple заради своєї нової функції, однак, іконки технологій дуже схожі. Схоже, Samsung вирішила не морочитися.
Як повідомляв Знай.uа компанія Sony представила оновлений логотип PlayStation 5, але нічого революційного компанія так і не показала.
Також Знай.uа повідомляв, що компанія Samsung відзвітувала за продажу гнучкого смартфона. Судячи з усього, продажі перевершили всі очікування.