За останні кілька років в Мережі кілька разів піднімалася тема прослуховування мобільними пристроями розмов своїх власників. Мова не про самих телефонах, а про додатках, що задіюють мікрофон. Втім, експерти вирішили перевірити, чи так це насправді.
Компанія Wandera, що спеціалізується на інформаційній безпеці, провела власне розслідування.
Учасники дослідження використовували два пристрої - від Samsung і Apple. Телефони поклали в “аудіо кімнаті”. Протягом 30 хвилин в приміщенні циклічно відтворювали рекламу корму для кішок і собак. На телефонах встановили Facebook, Instagram, Chrome, SnapChat, YouTube і Amazon, надавши доступ програми до мікрофона, камери і всім іншим функціям, які запитували. Втім, щоб тест був більш точним, для цього необхідно більше 30 хвилин. Не виключено, що в додатках є спеціальні алгоритми.
Найсильніші за останні 70 років: наприкінці листопада по Україні можуть вдарити люті морози
ПриватБанк обтяжить додатковою комісією: за що будуть списувати по 200 грн
Правила та нюанси пенсії: як на старості отримувати 10 тисяч гривень при 25 років стажу
Заплатите комуналку і за себе, і за інших людей: українці залишаються із чужими боргами
Тим не менше, дослідники не виявили ні рекламних оголошень з кормом, ні зростання передачі трафіку або споживання енергії.
Нагадаємо, що автомобіль Bugatti побив світовий рекорд, і розігнався до рекордних 490 км/ч. Тепер же компанія Hennessey збираються побити цей рекорд, випустивши автомобіль, який зможе подолати позначку в 500 км/год. Автомобіль точно зможе перевершити свого конкурента, так як він помітно легше, а значить, зможе набрати швидкість значно швидше.
Як повідомляв Знай.uа компанія Honda розсекретила дизайн нового електрокара Honda e. Звичайно, на конкурента Tesla вона точно не тягне, але для міста це відмінний автомобіль, враховуючи його можливості і габарити.
Також Знай.uа писав, що компанія Xiaomi вирішила зробити сюрприз своїм клієнтам. Тепер на смартфонах можна прибрати рекламу, яка набридла абсолютно всім. Правда, нова функція можлива лише в MIUI 11 яка буде доступною тільки на нових флагманах або потужних смартфонах компанії.