На своїй краудфандингової платформі компанія Xiaomi представила портативну соковижималку. Збір грошей розпочнеться 31 липня. Немає сумнівів, що гаджет буде користуватися величезною популярністю, так як свіжовичавлені соки поступово стають трендом.
Нова соковижималка, як і всі продукти Xiaomi, має мінімалістичний дизайн. Чашка розрахована на 350 мл і за 40 секунд пристрій наповнить її свіжовичавленим соком. Гаджет використовує літій-іонний акумулятор, що перезаряджається, швидка зарядка - 2 години. Повністю заряджена батарея може вичавити 15 чашок соку. Цього більш ніж достатньо для денної норми здорової людини, і ще вистачить щоб пригостити своїх друзів.
Читай Знай.uа оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!
Під час колективного фінансування соковижималка буде коштувати близько $13, а роздрібна ціна складе $14.
Мобілізація без ТЦК: що зміниться для військовозобов'язаних
Світло з'явиться, але не скрізь: скільки днів знадобиться на відновлення енергосистеми
Виплатять по 17 460 грн кожному: українцям приготували нову допомогу на зиму
Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки
Нагадаємо, що компанія Xiaomi готова випустити новий автомобіль. Звичайно, його ціна приємно здивує користувачів. Всього за 13 тисяч доларів можна отримати сучасний кросовер. Правда, про характеристики даних практично немає, але в салоні буде знаходитися величезний екран для управління системою авто. На жаль, про комплектації даних немає, та й коли автомобіль з'явиться на ринку теж під секретом.
Як повідомляв Знай.uа колишній інженер Nokia розповів, чому смартфони від Nokia на Windows Phone OS провалилися на ринку. Варто відзначити, що виною репутація Microsoft, яка на момент продажу сильно зіпсована. До того ж, провальна Windows 8 відштовхнула користувачів від покупки смартфона на такий же ОС. До того ж, Google Android перевершив Windows за всіма показниками, а Microsoft недооцінила можливості пошукача.
Також Знай.uа писав, що компанія Huawei знову відкладає випуск гнучкого смартфона Mate X. Повідомляється, що корпорація ще не готова представити гаджет публіці, і над ним доведеться ще багато попрацювати.