Віце-президент компанії Xiaomi Ману Кумар Джейн повідомив на своїй Twitter-сторінці про випуск лімітованої серії смартфонів Redmi K20 Pro (або Xiaomi Mi 9T Pro для європейського ринку). Ця модель стане найдорожчою в історії бренду. Відзначимо, що ціна вас дуже здивує, і ніхто навіть подумати не міг, що китайська корпорація зможе випустити такий елітний смартфон, який сподобається далеко не всім.

Модель отримала назву Redmi K20 Pro Signature Edition. Детальної інформації про характеристики смартфона поки немає.

Читай Знай.uа оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Відомо, що пристрій отримав 6,4-дюймовий AMOLED-екран, дозвіл якого - Full HD+. В основу гаджета ліг процесор Snapdragon 855. Є також 48-мегапіксельна основна камера, 8 ГБ ОЗУ і 256 ГБ вбудованої пам'яті. Так, характеристики топові, але навіть флагманська начинка практично не вплинула на підсумкову вартість девайса. Вся справа в корпусі і дизайні.

Популярні новини зараз

"Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі

Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким

Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо

Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати

Показати ще

Вартість смартфона, згідно з інформацією видання, складе €6,200. Це пояснюється тим, що смартфон позолочений і інкрустований діамантами.

Нагадаємо, що хакери навчилися зламувати будь акаунт Instagram. Що дивно, хакери не зламують соцмережу, а лише користуються уразливими, які не змогла виправити компанія Facebook. Зазначимо, що на сьогоднішній день хакери обіцяють зламати будь-який аккаунт всього за 150 доларів, так що ваші дані під загрозою.

Як повідомляв Знай.uа компанія Google, яка займається розробкою Android 10.0 Q, опублікувала список смартфонів, які зможуть оновитися до актуальної версії прошивки. Втім, варто відзначити, що серед смартфонів у списку більшість тих, які з'явилися на ринку ще в 2019 році.

Також Знай.uа писав, що компанія Google готує власну соцмережу. Втім, вона відрізняється від Facebook і Instagram. Замість набридливих фотографій і новинних стрічок спільноти, які будуть мати спільні інтереси. Таким чином, компанія хоче обігнати Instagram за популярністю, якщо це взагалі можливо.