Студія Gearbox Software випустила новий трейлер до Borderlands 3. Як і очікувалося, динаміки в ньому максимально багато, що відмінно натякає нам на екшен в самій ярмі.

Що стосується ролика, компанія вдало показала, наскільки веселіше творити хаос разом зі своїми бравими товаришами, а не поодинці, а також показала нову четвірку шукачів сховища і всі їх основні вміння - і все це під психоделічні сцени з участю мешканців всесвіту і музику Happy Together у виконанні The Turtles. Іноді може здатися, що по-іншому компанія не вміє презентувати свої ігри, і це їй тільки в плюс.

Читай Знай.uа оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Наостанок зазначимо, що Borderlands 3 вийде 13 вересня на PS4, Xbox One і PC, причому в останньому випадку - з піврічної ексклюзивністю в EGS. Гра отримає як мінімум чотири сюжетних DLC, а тривалість сюжетної лінії в ній складе 35 годин. Що ж, цього чекали мільйони геймерів по всьому світу, так що компанія просто не може їх підвести.

Популярні новини зараз

"Росія може навіть...": коли закінчиться війна на думку математиків, тарологів та віщунів

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня

Цибуля тепер – у подарунок: українські фермери масово позбавляються овочу

Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи

Показати ще

Нагадаємо, що хакери навчилися зламувати будь акаунт Instagram. Що дивно, хакери не зламують соцмережу, а лише користуються уразливими, які не змогла виправити компанія Facebook. Зазначимо, що на сьогоднішній день хакери обіцяють зламати будь-який аккаунт всього за 150 доларів, так що ваші дані під загрозою.

Як повідомляв Знай.uа компанія Google, яка займається розробкою Android 10.0 Q, опублікувала список смартфонів, які зможуть оновитися до актуальної версії прошивки. Втім, варто відзначити, що серед смартфонів у списку більшість тих, які з'явилися на ринку ще в 2019 році.

Також Знай.uа писав, що компанія Google готує власну соцмережу. Втім, вона відрізняється від Facebook і Instagram. Замість набридливих фотографій і новинних стрічок спільноти, які будуть мати спільні інтереси. Таким чином, компанія хоче обігнати Instagram за популярністю, якщо це взагалі можливо.