Компанія Xiaomi тільки що представила смартфон Mi A3 в рамках програми Android One. Це відразу дає нам зрозуміти, що гаджет не буде флагманським, і налаштований на бюджетний сегмент.
Як і очікувалося, Mi A3 виявився повною і точною копією смартфона Xiaomi CC9e, що вийшов в Китаї на початку місяця. Це означає, що Xiaomi Mi A3 заснований на SoC Snapdragon 665 і оснащений AMOLED екраном діагоналлю 6,1 дюйма роздільною здатністю HD+ (720х1560 пікселів). Однак, смартфон отримав екран з вирізом у формі краплі, а сканер відбитків пальців вдало впровадили в сам екран.
Читай Знай.uа оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!
Якщо в Mi A1 і Mi A2 основні камери були подвійні, то в Mi A3 вона потрійна. Конфігурація в точності повторює CC9e: 48, 8 і 2 Мп. Перший сенсор працює в парі з об'єктивом діафрагмою F/1,79, а другий модуль дивиться на світ через ширококутний об'єктив з кутом огляду 118 градусів, третій просто збирає дані для аналізу глибини сцени. Втім, за таку ціну девайс отримав відмінну камеру, яка робить досить якісні знімки.
ТЦК роздають школярам документи на підпис: чи можуть діти відмовитись
Треба терміново замінити водійське посвідчення: кому загрожує чималий штраф
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
Що стосується цін, за гаджет попросять від 300 до 350 доларів.
Нагадаємо, що хакери навчилися зламувати будь акаунт Instagram. Що дивно, хакери не зламують соцмережу, а лише користуються уразливими, які не змогла виправити компанія Facebook. Зазначимо, що на сьогоднішній день хакери обіцяють зламати будь-який аккаунт всього за 150 доларів, так що ваші дані під загрозою.
Як повідомляв Знай.uа компанія Google, яка займається розробкою Android 10.0 Q, опублікувала список смартфонів, які зможуть оновитися до актуальної версії прошивки. Втім, варто відзначити, що серед смартфонів у списку більшість тих, які з'явилися на ринку ще в 2019 році.
Також Знай.uа писав, що компанія Google готує власну соцмережу. Втім, вона відрізняється від Facebook і Instagram. Замість набридливих фотографій і новинних стрічок спільноти, які будуть мати спільні інтереси. Таким чином, компанія хоче обігнати Instagram за популярністю, якщо це взагалі можливо.