У четвер, 11 квітня, стало відомо про те, що популярна соціальна мережа Facebook взялася за вирішення проблеми зі сторінками людей, які померли. Так, для цього компанія створить спеціальний підрозділ з профілями померлих людей.
Іншими словами, користувачі соцмережі більше не будуть зайвий раз згадувати про день народження померлого. Також буде виключено можливість запросити його на вечірку. У компанії пояснили, чому Facebook зважилася піти на такий важливий крок.
Для деяких користувачів подібні повідомлення або нагадування є вкрай болісними. Згідно зі статистикою, більше 30 мільйонів користувачів щомісяця відвідують сторінки померлих людей, щоб вшанувати їх пам'ять.
Крім того, експерти заявили, що Facebook скоро стане найбільшим віртуальним кладовищем в історії, оскільки сторінки померлих користувачів не видаляють. Як стверджують науковці з університету штату Массачусетс, до кінця 2098 року в соцмережі буде зареєстровано більше мертвих користувачів, ніж живих.
Перевірятимуть усіх - і людей, і автомобілі: СБУ розгорнула масштабні перевірки
Чим вищий стаж, тим більша доплата: пенсіонерам нарахують бонуси
Українцям будуть виплачувати дві пенсії одночасно: хто отримає більше грошей
Навіть інвалідність не зупинить: непридатним українцям автоматично припишуть статус "придатних"
На сьогоднішній день, за попередніми даними, нараховано понад 1,5 мільярда сторінок людей, яких давно немає в живих.
Нагадаємо, що соцмережа Facebook почала висилати повідомлення користувачам, які постраждали від витоку даних, і дозволила перевіряти це вручну. Щоб самому перевірити, чи "витекли" ваші дані з Facebook, потрібно перейти по посиланню, яке відображає, чи використовували ви або хтось з ваших друзів додаток This Is Your Digital Life.
Як повідомляв портал Знай.иа, соцмережа Facebook зараз переживає неабияку кризу через численні скандали, що пов'язані з проблемами безпеки і витоками даних користувачів. Нещодавно стало відомо про черговий витік.
Також портал Знай.иа писав, що Facebook незабаром дозволить користувачам видаляти історію власних онлайн переглядів. Може здатися, що це нововведення практично марне, але це не так. Компанія може перестати нав'язувати рекламу користувачам, яка їм просто не потрібна.