Компанія Facebook придбала додаток GrokStyle. Воно здатне розпізнати зображення меблів і розповідає, де її можна придбати.

Умови угоди не розголошуються. Facebook зацікавився GrokStyle, оскільки вкладає великі суми в розвиток штучного інтелекту та комп'ютерного зору.

Facebook

Додаток GrokStyle створили в 2015 році. Автори проекту представили основи технології GrokStyle на конференції SIGGRAPH і зуміли отримати грант у 225 тисяч доларів, а до 2017 року залучили ще 2 мільйони доларів від Національного наукового фонду на розвиток програми.

У Facebook не говорять, як буде використана технологія GrokStyle, однак сказали: "Ми раді вітати GrokStyle в Facebook. Їх команда і технології будуть сприяти нашим можливостям ІІ".

Популярні новини зараз

В Україні змінюють "заморожені" тарифи: які послуги подорожчали більше за інші, є і 60% росту

Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе

Оплата комунальних послуг: що обов'язково потрібно перевіряти, щоб не втратити гроші

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Показати ще

Нагадаємо, Apple MacBook Pro масово ламаються: ремонту не підлягають

Схоже, що в останніх версіях Adobe Premiere Pro, професійної програми для нелінійного монтажу відео, є якась проблема, здатна викликати незворотні пошкодження динаміків ноутбуків MacBook Pro.

Якщо бути точним, їх перегорання.

Як раніше повідомляв "Знай.ua" У додатку на iPhone виявлена критична уразливість: ваша кредитка в небезпеці

Великі компанії вже давно стежать за нашими гаджетами: коли користувач відкриває програму, вони дивляться за всіма діями.

Про це, звичайно ж, ніхто і не думає попереджати. За вашими даними стежать туристичні компанії, банки, готелі і навіть оператори мобільного зв'язку.

Також Знай.ua" писав про те, що Spotify заблокує мільйони користувачів, назріває скандал

В минулому році понад 2 млн користувачів або близько 2% безкоштовних передплатників Spotify в минулому році використали блокувальники реклами. Тепер їм доведеться за це поплатитися. Дивно, але автори програми Spotify вирішили покарати тих користувачів, які не захотіли дивитися рекламу усередині додатку.

Spotify оновила умови надання свого музичного сервісу користувачам, зазначивши, що компанія планує видаляти облікові записи користувачів, які задіють блокувальники реклами або інші способи її відключення. Користувачі в мережі почали обговорювати те, законно чи надходять творці сервісу.