Розробники сервісу YouTube почали тестувати можливість, яка була запозичена у популярній соціальній мережі Instagram.
Мова йде про нову кнопку пошуку під назвою Explore, яка працює за тим же принципом, що і в Instagram. Таким чином, користувачам буде відображатися максимально цікавий контент, який вже оцінило величезна кількість користувачів. Саме завдяки таким даним сервіс зрозуміє, чи сподобається вам відеоролик, чи ні.
Крім того, це дозволить частіше з'являтися в результатах пошуку нових творцям оригінального цікавого контенту. Для цього в розділі Explore буде окремий пункт On the Rise, в якому будуть збирати нові цікаві відеоролики від каналів, на яких менше 10 000 передплатників. Таким чином, це буде мотивувати власників нових каналів створювати якісний контент з самого початку.
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
"Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Зараз функція Explore доступна на обмеженій кількості пристроїв, але зовсім скоро стане доступною абсолютно всім користувачам YouTube.
Нагадаємо, що ігровий смартфон Xiaomi Black Shark вперше почав продаватися за межами території Китаю. Тепер жителі України зможуть придбати ігровий смартфон. Однак, в ньому є певний недолік. Наприклад, це перша модель ігрової лінійки від Xiaomi. І в цьому році вже представлять третє покоління девайсів, то в Україну надійшли пристрої першого покоління.
Раніше Знай.uа повідомляв про те, що компанія Harley-Davidson вперше представила концепт електро-скутера. Сам по собі апарат виглядає брутально. У будь-якому випадку, потужності у нього достатньо, як для електросамоката. Про ціну поки говорити рано, але він буде коштувати явно дешевше электромотицка, ціна якого досягала 30 тисяч доларів.
Знай.uа писав, що Viber отримав велике оновлення. Соцмережа тепер здатна здійснювати групові відеодзвінки, а швидкість відправки повідомлень збільшилася практично вдвічі.