Продукт
nuka розробляє «вечные» блокноти і олівці, повідомляє vc.ru.
Блокнот водонепроникний, його сторінки виготовлені з композитного пластика, який за відчуттями схожий на звичайний папір, але при цьому набагато міцніше.
З схожих матеріалів виготовляють полотно для білбордів або упаковку для миючих засобів. Або гроші: наприклад, пам'ятні сторублевые купюри до Чемпіонату світу з футболу 2018 року.
В блокноті можна писати і ручкою і олівцем, а коли місце закінчиться — стерти старі записи спеціальним розчинником.
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
В майбутньому проект планує випустити мобільний додаток для iOS і Android для розпізнавання тексту. З його допомогою можна буде оцифрувати нотатки з блокнота і звільнити місце для нових записів.
Олівець nuka повністю металевий: він залишає сліди завдяки окисленню папери. При цьому, за словами творців проекту, не истачивается, залишається гострим, і їм можна писати на будь-якому папері.
Ідея
У команди народилася ідея: знайти такий матеріал, який за відчуттями нагадує папір, але при цьому не розмокає, не деформується і не рветься.
З серпня 2017 року команда приступила до розробки блокнота. Почали з тестів: спробували близько 200 зразків синтетичної папери від різних виробників з різними характеристиками — щоб зрозуміти, чи зручно писати на них ручкою і олівцем.
Паралельно вони думали над концепцією «вічного» олівця. Їх наштовхнула на думку інформація про те, що в період Другої світової війни солдати писали олівцями, відлитими з свинцевих куль.
Ідея хлопцям сподобалася, але виникла проблема: свинець — токсичний метал. Їм довелося витратити кілька місяців на експерименти і пошук відповідного сплаву.
Засновники nuka стали звертатися до лабораторії, до фізикам і хімікам, але за словами Владикіна, співробітники не розуміли, що від них вимагається. А маркетологи не могли скласти технічне завдання на звичному для вчених мовою.
згодом у них вийшло знайти оптимальне співвідношення. Однак команда не розкриває склад сплаву, зазначаючи тільки, що він складається з п'яти металів, нешкідливий для здоров'я, не деформується і не тупиться.
Вони хотіли створити стильну і функціональну канцелярію, якою було б зручно користуватися кожен день. До листопада 2017 року у команди nuka був готовий прототип олівця і блокнота. Однак їм знадобився рік, щоб перетворити їх у ринкові продукти.
Що далі
Зараз підприємці ще не запустили виробництво. У команди є ринкові прототипи — тобто одиничні екземпляри продуктів, зроблені «набіло».
На питання про те, чому за рік підприємці ще не приступили до продажів, вони назвали дві причини.
По-перше, кількість питань, яке необхідно вирішувати, перевищує їх можливості.
Наприклад, як зареєструвати компанію, відкрити банківський рахунок, отримати фінанси, продумати рекламні канали, контент, ведення соцмереж, спілкування з пресою. Це не стосується самого головного — розробки продукту, де необхідно значно більше уваги і нюансів. Ми щодня працюємо над тим, щоб зробити продукт, але запитань дуже багато.
По-друге, команда nuka хоче запустити продукт відразу на глобальному ринку у США, а не обмежуватися тільки Україною та СНД.
Ми могли запустити продажу набагато раніше, скажімо, рік тому, але це все залежить від наших цілей і планів. Ми хочемо бути міжнародним брендом. Ми цілимось на американський ринок і хочемо, щоб кожна людина в США мав можливість мати наш блокнот і олівець.
У підприємців є свій план — підготувати маркетингову кампанію і представити продукт на Kickstarter, зібравши попередні замовлення на виробництво.
Зараз у них близько шести тисяч потенційних клієнтів, які зацікавилися продуктом і залишили свої контакти. Кампанія на Kickstarter розпочнеться 26 лютого, комплект з блокнота, олівця і розчинника буде коштувати $59.
Коли вона завершиться, підприємці почнуть масове виробництво продукту — вони вже знайшли підрядника в Китаї і зараз уточнюють останні деталі перед стартом кампанії.
Ми не боїмося, що в Китаї нас скопіюють. Якщо постійно боятися нічого не вийде. Ми працюємо над майбутніми технологіями — плануємо будувати екосистему з таких продуктів протягом декількох років. Ми отстраиваемся від всіх своїм брендом і якістю продукції. Наше позиціонування і комунікація - нематеріальний актив. Незважаючи на будь-яку кількість конкурентів, наш клієнт буде вибирати нас.
Супрун зазначає, що багато людей до сих пір вірять в поширений міф — треба випити алкоголь, щоб зігрітися. Насправді відчуття тепла від алкоголю оманливе. Незалежно від того, який саме алкогольний напій ви п'єте.
Як повідомляв раніше Знай.uа Уляна Супрун, яка виконує обов'язки міністра охорони здоров'я дала корисні поради, як зібрати особисту аптечку, щоб бути готовим до різних ситуацій, особливо – у період воєнного стану.
Також Знай.uа писав про те, що про те, скільки можна споживати вершкового масла, розповіла чиновник-блогер Уляна Супрун.