Всесвітньо відомий стриминговый сервіс Netflix вирішив в черговий раз «змінити імідж» - клієнтам доведеться довго звикати до несподіваного, нехай і стильному нововведенню. Про це пише видання Букви, посилаючись на Twitter-аккаунт seewhatsnext.
Тепер запуск оригінальної продукції Netflix буде починатися з відтворення даного логотипу. І хоча візуально заставка повністю оновилася, звуковий супровід залишився колишнім.
Новий логотип починається зі знайомою літери N, яка за кілька секунд розпадається на безліч горизонтальних світлових смужок.
Представник Netflix пояснив Fast Company, що такий "штрих-код" виник з ідеї розгорнути ескізи власних шоу Netflix.
Над новою анімацією працювала власна дизайн-команда компанії і незалежне агенство. Розробка зайняла цілих два роки. Востаннє фірмовий стиль Netflix піддавався змінам в 2016 році – тоді у сервісу оновився значок.
Київ та інші міста будуть розбиті: волонтерка спрогнозувала невтішне майбутнє для українців
Гороскоп на сьогодні 3 липня: неприємні сюрпризи, перешкоди у кар'єрі та несподівані витрати – прогноз для всіх знаків Зодіаку
Не бери слухавку: шахраї дзвонять саме із цих номерів - і ти вже в їхній пастці
ТЦК підуть з рейдами на ухилянтів: де шукутимуть порушників мобілізації
Новий логотип буде відтворюватися на всьому контенті, який вийде на Netflix після першого лютого 2019 року.
Також він буде доданий на всі старі продукти фірми протягом найближчого часу.
Інтернет став невід'ємною частиною нашого повсякденного життя. Деколи флешмоби лякають своїм божевіллям. Нерідко витівки на камеру закінчуються травмами. Але тим не менш, нові і дивні тренди підкорюють юні уми.
Так підлітки зі всього світу поїдають свої пальці під музику і публікують в соцмережах моторошні відео. Процес не з приємних, але і тренди вимагають жертв. Публікуються відео користувачі сприймають по-різному, і приємно дане видовище далеко не всім.
Як повідомляв портал "Знай.иа" мем "distracted boyfriend" з'явився в мережі приблизно 2 роки тому. На початку 2019 року цей мем вирішили переосмислити.
Також "Знай.иа" писав, домашні вихованці користувачів соціальних мереж стали жертвами нового веселого інтернет-флешмобу. Лише ковдру і хитрий господар здатні довести собаку до подиву.