Зараз найбільш упізнаваним електромобілем в світі однозначно є Tesla, вироблена однойменною компанією американського інженера та бізнесмена Ілона Маска. У неї багато переваг, однак мова зараз не про це авто. Як виявляється, Україна першою за Маска створила електрокар.
Однак, як виявилося, Маск був не першим. Українська компанія з українських же запчастин (!) Ще в 1991 році випустила свою версію авто на електротязі.
"Таврія" зразка 1991-1994 рр. носила назву ЗАЗ-1109. Вона виявилася досить вдалою завдяки високоефективному перетворювачу енергії і мікропроцесорній системі управління знову-таки українського виробництва.
Конструктори легкий, недорогий і сучасний кузов комплектували доступними свинцево-кислотними батареями.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Ця модель приглянулась європейцям. Саме в Європу продавали автомобіль і вартість його тоді була всього 8 тисяч доларів.
Варто зазначити, що самий лише акумулятор коштував четверту частину вартості авто.
Заряджати автівку можна було просто від домашньої розетки.
"Таврія Електро" випустили в кількості кількох тисяч примірників і призначена була лише на експорт. Партії розвезли до Швейцарії, а також німецьким замовникам.
Нагадаємо, Маск показав, як роботи вигоовляють найпопулірніші у світі елктрокари.
Як повідомляв портал Знай.ua, Тесла предаствила новинку, яку назвали майже ідеальним автомобілем.
Також Знай.ua писав про те, що Німецьке акціонерне товариство Volkswagen AG заявило, що змінять свої плани щодо розвитку електромобілів. Причиною цього стала озвучена інформація від Європейського Союзу про підвищення норми викидів вуглекислого газу.
Дивіться: Розмитнення авто наєврономерах. Чому власники проти закону?