Компанії Google і Levi’s вбудували в свою розумну куртку нову функцію — вона попередить користувача, якщо він випадково де-небудь залишить свій смартфон. Досить зручна річ, особливо для тих, хто постійно втрачає свій телефон, або ж не розуміє, як його смартфон постійно витягують з кишень.
Функція Always Together пов'язує смартфон і розумну куртку і посилає користувачеві повідомлення, якщо відстань між предметами сильно збільшилася. Наприклад, це може статися, якщо користувач залишить смартфон в автобусі, або ж коли девайс вкрали прямо з куртки.
розумну куртку вже вбудована функція пошуку телефону, при активації якої смартфон починає дзвонити на повній гучності. Це збільшить імовірність виявлення смартфона відразу ж після його втрати. Також розробка Google і Levi’s підтримує сенсорне введення, який дозволяє керувати музикою та навігатором на смартфоні. Досить зручна річ, адже більше не потрібно возитися з телефоном у холодну пору.
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Куртка коштує $350 і продається в онлайн-магазині Levi’s.
Нагадаємо, що вчені створили новий тип аккумулятора, який здатний продовжити автономність смартфона до 8 разів. На диво, новий хімічний склад батарей не буде небезпечний для здоров'я людини, адже він не здатний вибухнути, на відміну від літієво-іонних акумуляторів.
Раніше Знай.uа повідомляв про те, що в мережі спливли подробиці про нової консолі Xbox. Судячи з заяв інсайдерів, новий пристрій здатний відображати всі існуючі ігри в максимальній якості, а також забезпечує плавну картинку. До речі, ціна за консоль буде близько 500 доларів, що не може не радувати справжніх геймерів.
Знай.uа писав, що нейромережа допомогла компанії Lexus створити сюжет для їх нового рекламного ролика. Варто відзначити, що він вийшов досить незвичайним, а також завоював серця фанатів якістю зйомки. На диво, авторитетна компанія довірилася нейромережі, яка навчалася на схожих роликах з соцмережі.